سرهنگ ابوالقاسم خاتمی:
معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا گفت: هرگونه تردد غیرمجاز در مرز جرم تلقی می‌شود و برخورد مرزبانان نیروی انتظامی با اشرار، تروریست‌ها و قاچاقچیانی بوده که اقدام به درگیری مسلحانه و ایجاد ناامنی در مرز‌ها می‌کنند.
کد خبر: ۹۸۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶ 04 August 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان کردستان، سرهنگ " ابوالقاسم خاتمی" در توضیح انتشار برخی از فیلم‌ها در شبکه‌های معاند و ضد انقلاب مبنی بر کشته شدن یا ضرب و شتم کولبران توسط مرزبانان نیروی انتظامی اظهار داشت: قاچاقچیان و سودجویان با نادیده گرفتن قوانین مرزی و نقض حریم امنیت نسبت به جابه جایی کالا‌های ممنوعه در مرز‌های کشور اقدام می‌کنند.
وی افزود: در سال ۸۸ برای ساماندهی و نظم بخشی ورود کالا و کمک به تامین معیشت مرزنشینان، وزارت کشور طی مصوبه‌ای اقدام به ایجاد معبر‌های کولبری کرد که به دلیل عدم استقرار گمرک و نبود برخی امکانات این وزارت در سال ۹۶ در اجرای ماده ۱۱ آیین ساماندهی معابر، کلیه این معابر را مسدود کرد و مقرر شد به بازارچه رسمی تبدیل شوند.
معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا با اشاره به تهدیدات پیرامون مرز‌های ایران اسلامی بیان داشت: هرگونه تردد غیرمجاز در مرز جرم تلقی می‌شود و برخورد مرزبانان نیروی انتظامی با اشرار، تروریست‌ها و قاچاقچیانی بوده که از مناطق ممنوعه تردد و اقدام به درگیری مسلحانه و ایجاد ناامنی، قاچاق سلاح، مهمات و کالا‌های ممنوعه و ضد فرهنگی در مرز‌ها می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: دفاع از مرز‌های ایران و سرحدات میهن اسلامی، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و مرزبانان سلحشور نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار سال و تامین امنیت مردم، با هرگونه ناامنی و قاچاق در مرز‌ها قاطعانه برخورد خواهند کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار