منتخب شورای ششم شهر کرمانشاه گفت: تمام تلاش شورای جدید برگرداندن اعتماد از دست رفته مردم به شورا است.
کد خبر: ۹۸۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 05 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا احسان حیدریان ، با بیان اینکه اعتماد مردم کرمانشاه به شورای شهر کمرنگ شده گفت: حقیقت این است که رفتارهای گذشته موجب شده اعتماد مردم کرمانشاه به جایگاه شورا کم شود، بنابراین اولویت ما در دوره جدید شورا قطعا بازگرداندن این اعتماد خواهد بود.

وی افزود: برگرداندن این اعتماد سخت است، اما اگر بتوانیم چهار سال همدلی و همگرایی شورا را نشان دهیم، قطعا این اعتماد برمی‌گردد.

حیدریان گفت: تلاش ما این است با وحدت و تعامل ایجاد شده میان اعضای شورای ششم مانع تکرار رفتارهای پرخطر گذشته و حاشیه‌ها شویم.

این منتخب شورای شهر کرمانشاه اولویت اصلی دیگر شورا در دوره جدید را انتخاب یک مدیر آگاه، توانمند و پرتلاش برای تصدی شهرداری عنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم سکان شهر را دست یک فرد توانمند و متخصص بدهیم، قطعا کارهای بزرگی می توان در شهر انجام داد و همین امر در بازگرداندن اعتماد مردم موثر است.

حیدریان ایجاد منابع درآمدی پایدار را اولویت دیگر شورای ششم عنوان کرد و افزود: متاسفانه مدیران شهرداری هر زمان که در اعتبارات کم می آورند، شروع به فروختن اموال شهرداری می کنند که سالهای بعد آسیب این موضوع را خواهیم دید.

وی افزود: در همین راستا یکی از اولویت ها باید تعریف و ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری باشد و این امر با انتخاب یک مدیر دلسوز و آگاه و فردی که به کار مسلط است، در کسوت شهردار کرمانشاه محقق خواهد شد.

حیدریان در ادامه در خصوص دخالت اعضای شورای شهر در امور شهرداری گفت: زمانی که یک فرد متخصص و متعهد و توانمند را به عنوان شهردار انتخاب می کنیم، باید به او اعتماد کرده و نباید با دخالت و سنگ اندازی و توقعات بیجا مانع کار او شده و شهرداری را دچار بحران کنیم.

وی افزود: رسالت اصلی شورا نظارت بر کار شهرداری است و تنها زمانی که مسیر حرکت شهرداری دچار انحراف شده و از مسیر اصلی خارج شود، اعضای شورا باید ورود کرده و مانع این روند شوند، اما این به این معنی نیست که در تمام موضوعات شهرداری دخالت کنیم.

منتخب شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون جلسه ای بصورت رسمی و با حضور اعضای منتخب برگزار نشده، گفت: گاها گفت و گو های تلفنی داشته ایم و برخی اعضا، افرادی را برای سرپرستی شهرداری کرمانشاه معرفی کرده اند، اما باید بررسی های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی افزود: انتخاب شهردار از کارهای اصلی شورا است که باید بررسی بیشتر و دقیق تری صورت گرفته تا فردی که هم تخصص دارد و هم انقلابی و جهادی است و دلسوز مردم کرمانشاه است، سرکار بیاید.

حیدریان تصریح کرد: فردی باید به عنوان شهردار انتخاب شود که از جنس خود مردم کرمانشاه بوده و به رفع موانع و رسیدن به اهداف توسعه شهر کمک کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار