نخستین سه امتیاز فصل جدید بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دلیل حاضر نشدن حریف در کارنامه تیم فوتسال فردوس قم ثبت می‌شود.
کد خبر: ۹۸۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 07 August 2021

به گزارش تابناک قم، علیرغم اینکه کمیته داوران فوتسال ایران اسامی داوران مسابقه اول فردوس قم در مقابل شهروند ساری از هفته نخست فصل 1400 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد اما این بازی به دلیل عدم حضور تیم حریف در موعد مقرر برگزار نشد.

این دیدار قرار بود به قضاوت مجید فراهانی، رضا پورشایگان، حمیدرضا طیب‌طاهری و سیدمجیدکرمی و نظارت کوروش هاشمی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شود و با وجود اینکه وضعیت چند تیم از جمله شهروند ساری نامشخص بود و تاکید شد این دیدار به انجام می‌رسد اما برخلاف انتظار بازی برگزار نشد.

در حالی که روزهای 13 و 14 مرداد ماه چند مسابقه از هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران برگزار شد ولی تیم شهروند ساری با توجه به مشکلاتی که با آن مواجه بود در هفته نخست مقابل نماینده قم حاضر نشد و بدین‌ترتیب نخستین برد شاگردان زندی‌پور بدون برگزاری بازی به دست آمد.

نکته قابل توجه این است که شب قبل از بازی‌ نماینده شهروند در جلسه هماهنگی پیش از بازی حضور نیافت و بدین‌ترتیب شاگردان علی زندی‌پور باید در هفته دوم فصل 1400 مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم فولاد زرند کرمان برود، تیمی که تازه به این مسابقات صعود کرده است.

تیم فوتسال فردوس قم که در مرحله گروهی فصل قبل بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران در یک گروه هفت تیمی رتبه چهارم را کسب کرده بود و با هدایت حسین صبوری در لیگ ماندگار شد، در مسابقات فصل 1400 با هدایت علی زندی‌پور مدرس مطرح این رشته گام به میدان گذاشته است و در 26 هفته با حریفان رقابت می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار