مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: خبرنگاران متولی آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه هستند.
کد خبر: ۹۸۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ 08 August 2021

به گزارش تابناک لرستان"احمد حسین فتایی" روز یکشنبه در آیین غبارروبی گلزار شهدا بمناسبت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خبرنگار شهید صارمی و حیدریان اظهار کرد: هر روز را باید روز خبرنگار نامید چرا که این حرفه تعطیلی ندارد و خبرنگاران به دنبال آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند.

وی گفت: خبرنگاران استان از نجیب ترین و دلسوز ترین افراد هستند که بنابه به فرمایشات مقام معظم رهبری که در خط مقدم هستند و توصیه خواهند کرد، خبرنگاران در آگاهی بخشی به جامعه برای رعایت پروتکل های بهداشتی کمک می‌کنند.

فتایی ادامه داد: با همت خانه مطبوعات تلاش های بسیاری برای برگزاری برنامه‌های متنوع تدارک دیده شده بود اما شرایط کرونایی باعث‌ شد تا مراسم لغو شود و امیدواریم با برطرف شدن وضعیت قرمز کرونایی به نحو خوبی از خبرنگاران تجلیل شود.

روز هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار