کد خبر: ۹۸۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ 10 August 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

زیر گرفتن دو زن با خودرو در ارومیه به بهانه بدحجابی

به دنبال درگیری لفظی میان یک راننده سواری پژو پارس با دو عابر زن به بهانه بدحجابی، راننده سواری اقدام به زیر گرفتن این دو نفر کرد. این حادثه در ارومیه رخ داد. راننده این خودرو پس از زیر گرفتن این دو زن و تصادف با خودروهای دیگر از صحنه متواری؛ اما در ساعات پایانی شب گذشته دستگیر شد. هر دو زن زیر گرفته‌شده نیز به اورژانس منتقل شدند. حال هر دو‌ی آنها نیز مساعد اعلام شده؛ هر چند یکی از آنها دچار آسیب‌دیدگی زیادی شده ‌است. دادستان ارومیه: با قاطعیت به اتهام فرد خاطی رسیدگی شده و مجازات خواهد شد. اجازه خودسری و بی قانونی به کسی نخواهیم داد. /ایلنا

لیست کابینه دولت سیزدهم چهارشنبه به مجلس ارائه می‌شود

شهبازی، رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس: هنوز لیست کابینه حجت الاسلام رئیسی به مجلس معرفی نشده است.علت تاخیر در ارائه لیست کابینه اعمال برخی تغییرات است. احتمالا لیست کابینه یک روز دیگر یعنی پس‌فردا چهارشنبه نهایی شده و به مجلس ارائه شود. اگر لیست کابینه پیشنهادی چهارشنبه به مجلس ارائه شود، دو هفته فرآیند بررسی زمان می‌برد و یک هفته کمیسیون‌ها به بررسی رزومه و نشست با وزرای پیشنهادی می‌پردازند. هنوز اطلاعاتی درباره فهرست اعضای کابینه نداریم و مسائل مطرح، فقط گمانه زنی است./باشگاه خبرنگاران

مگر روحانی یا مداح علم غیب دارند که بگویند «کرونا به مجلس امام حسین نمی آید»؟

فاضل لنکرانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هم واجب است که انسان جان خودش را حفظ کند و هم حق ندارد جان دیگران را بر خطر بیندازد؛ بنابراین، اگر خدای ناکرده کسی به کرونا مبتلا شده و می داند اگر با جمعی و یا فردی نشست و برخاست کند او مبتلا می شود، اگر خدای ناکرده مبتلا شود او ضامن است.من در صحبت های سال گذشته مکرر گفته ام و باز هم عرض می کنم این فکر که یک روحانی یا یک مداح و یا کسی که عزادار و عاشق امام حسین(ع) است بگوید «کرونا به مجلس امام حسین(ع) نمی آید»، «کرونا به حرم حضرت رضا(ع) نمی رود»، «کرونا به حرم حضرت امیر(ع) و کربلا نمی رود»، اشتباه است؛ مگر ما علم غیب داریم؟!/جماران

پیش بینی محمد هاشمی از کابینه رئیسی

هاشمی رفسنجانی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهوری سیزدهم در زمان انتخابات و تحلیف، تصریح کرد: اگر به آن حرف‌ها به درستی عمل شود، مبنای انتخاب اعضای کابینه باید شایسته‌ سالاری باشد و این یعنی از همه نیروهای توانمند جناح‌های مختلف سیاسی و نیز متخصصانی که سابقه دانشگاهی دارند و در کار خود کارشناس هستند، استفاده شود. اگر مدیریت اقتصادی و برنامه درستی باشد، باید همانطور که آقای رئیسی وعده داده بود، شاهد ایجاد اشتغال، ساخت مسکن و افزایش ارزش پول ملی باشیم./ایسنا

مرغ پست می‌شود!

رزم حسینی وزیر صمت در نشست ستاد تنظیم بازار: در طرح رصد بازار مرغ از تولید تا خرده فروشی، تمام تولید مرغ توسط شبکه اداره پست توزیع و توسط شبکه هوشمند مدیریت می‌شود. میزان تولید و توزیع کالا با تمام جزئیات تحت رصد و پایش قرار می‌گیرد./باشگاه خبرنگاران

سردار جلالی: حکمرانی سایبری ما باید به سبک دکترین ایرانی-اسلامی باشد

سردار جلالی عامل پیچیده شدن تهدیدات انسان ساخت را دخالت عامل انسانی و فناوری دانست و تاکید کرد: این ویژگی‌ها، نحوه مواجهه با تهدیدات را نیازمند اشراف و آگاهی می‌کند. چرا که فناوری به همان نسبت که به رفاه بشر کمک می کند، در ذات خود می‌تواند تهدیدزا باشد. برای مثال با ظهور فناوری سایبری و رسانه، شاهد تحولات جدی در حوزه جنگ‌ها بوده‌ایم. وی با بیان اینکه با رشد رسانه و ابزارهای آن، افکار عمومی به یک دارایی جدید و در واقع حیاتی‌ترین دارایی جوامع تبدیل شده است، یادآور شد: در چنین شرایطی با این سوال روبه رو می شویم که حکمرانی درگیر چه تغییراتی خواهد شد؟ نظام حکمرانی رسانه چه خواهد شد؟ آیا رسانه باید ملی باشد یا جهانی؟ هدف از ایجاد رسانه‌های جهانی چیست؟ کشورها از رسانه چه می‌خواهند؟ جلالی با بیان اینکه حمایت از افکار عمومی در کشور ما با توجه به وجود مردم‌سالاری دینی، انتخابات آزاد و مردمی از اهمیت بیشتری برخوردار است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها معتقدند اگر بتوانند افکار عمومی کشورها را علیه منافع ملی همان کشور سازماندهی کنند، در هر میدان و بزنگاهی پیروزند. وی با بیان اینکه ما نیازمند مدرن‌ترین مدل بومی پدافندی در حوزه حمایت از افکار عمومی هستیم، تصریح کرد: در چنین مدلی ضمن حمایت از افکار عمومی و حفظ آزادگی مردم باید همه ارزش های دینی و اسلامی-ایرانی دیده شود. بر همین اساس حکمرانی سایبری ما نیز باید به سبک دکترین ایرانی-اسلامی باشد.

شورای شهر مشهد: عزاداری های محرم نباید تعطیل و کمرنگ شود

رئیس شورای شهر مشهد گفت: محرم و صفر تقدس خاصی دارد و عزاداری‌ها نباید کمرنگ شود؛ البته در شرایط شیوع کرونا این عزاداری‌ها باید با رعایت پروتکل‌ها و در فضای باز انجام شود؛ اما زیارتگاه‌ها و عزاداری نباید تعطیل شود. حسن موحدیان در دومین جلسه علنی شورای شهر مشهد ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم افزود: به هیچ عنوان نباید کاری کرد که مقدسات کمرنگ شود چنانکه تعطیلی حج نیز نوعی تقدس زدایی است. وی اضافه کرد: تاریخ، در حال تکرار است، فلسفه تاریخ هیچ گاه عوض نمی‌شود، فراموش کردن نماز و ذکر خدا و دنبال امیال دنیوی رفتن باعث شهادت امام حسین‌(ع) و یارانش شد. موحدیان با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: شهرداری مشهد تا کنون اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با شیوع کرونا انجام داده است و در این دوره نیز شورا و شهرداری از هرگونه کمک در این موضوع کوتاهی نخواهد کرد و اگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخواستی داشته باشد که در عهده شهرداری باشد در خدمت هستیم.

شبکه برق ایران: صادرات برق به عراق متوقف شد

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: صادرات برق به کشور عراق متوقف شده است. مصطفی رجبی مشهدی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نیاز کشورمان به تامین برق سبب شد، صادرات برق به عراق متوقف شود. وی ادامه داد: امروز بنابر قراردادهای موجود ۱۳ مگاوات برق به افغانستان صادر شد در حالی که هفته قبل این میزان ۱۰۰ مگاوات بود. مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود ۲ هزار مگاوات صادرات برق داشتیم که امسال به دلیل نیاز داخلی صادرات به ۱۵۰ مگاوات کاهش یافته است. رجبی مشهدی در باره قیمت تمام شده برق گفت: در حال حاضر قیمت تمام شده برق با سوخت یارانه‌ای ۱۹۳ تومان برای هر کیلووات ساعت است.

پزشکیان: برای لغو تحریم‌ها، نمی‌توانیم از یک طرف فحش و از سوی دیگر شعار بدهیم

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در رابطه هماهنگی و یکدست شدن سه قوه و انتظاراتی که مردم برای حل مشکلات خود دارند، گفت: مردم اکنون انتظار دارند که مشکلات شود و این‌ها هم قول دادند که مشکلات را حل کنند. ما هم منتظر هستیم که این اتفاق بیفتد، در این مسیر هم کمک و هم دعا می‌کنیم تا موفق شوند. عضو کمیسیون بهداشت مجلس در رابطه با سخنان رئیس‌جمهور در روز تحلیف پیرامون لغو تحریم‌ها، بیان کرد: حل این موضوعات با شعار نمی‌شود، نمی‌شود از این طرف فحش بدهیم و از آن طرف شعار بدهیم. البته من امیدوارم که بتوانند با دیپلماسی این موضوعات را حل کنند؛ منتها دیپلماسی یعنی یک چیزی بدهید و یک چیزی بگیرید. تو نمی‌توانی فقط بگیری و هیچ چیزی هم نپردازی.

عضو هیأت رئیسه: لیست وزرا امشب یا فردا به مجلس تقدیم می‌شود

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دولت به مجلس اعلام کرد که امشب یا فردا لیست وزرای پیشنهادی خود را به مجلس تقدیم می‌کند. حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به مجلس اعلام کرده که امشب یا فردا سه‌شنبه (۱۹ مرداد ۱۴۰۰) لیست وزرای پیشنهادی خود را برای کسب رأی اعتماد به مجلس تقدیم می‌کند. وی افزود: چنانچه امشب یا فردا لیست وزرای پیشنهادی به مجلس تقدیم شود، اعلام وصول خواهد شد و از فردا کار بررسی برنامه‌های وزرا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس آغاز می‌شود.

واکنش امیرآبادی به شائبه حضورش در دولت: ساکن و نماینده قم می‌مانم

نماینده قم به احتمال حضورش در دولت واکنش نشان داد.احمد امیرآبادی در توئیتی نوشت: حضورم در ستاد آیت الله رئیسی برای کمک به پیروی جبهه انقلاب و حاج آقا رئیسی بود. هیچ سهم خواهی وجود ندارد. من مدیون و عاشق مردم هستم. بزرگترین افتخارم نمایندگی مردم عزیز و شریف استان قم است. ضمن تشکر از الطاف رئیس جمهور محترم من ساکن و نماینده قم می‌مانم.

توئیت سعید جلیلی در آستانه تشکیل کابینه دولت

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شخص محوری و تکیه بر افراد سیاسی یک آسیب است؛ باید تکیه حرکت گفتمانی در انقلاب اسلامی بر محور ولایت فقیه و حقانیت ارزش‌ها و اصول و آرمان‌های انقلاب باشد. سعید جلیلی در توییتی نوشت: شخص محوری و تکیه بر افراد سیاسی یک آسیب است. باید تکیه حرکت گفتمانی در انقلاب اسلامی بر محور ولایت فقیه و حقانیت ارزش ها و اصول و آرمان های انقلاب باشد. وی افزود: آنچه می تواند کشور را جهش دهد، همراهی و اعتماد مردم است که لازمه آن صداقت و کارآمدی مسئولان است.جلیلی گفت: اگر برای نسل جوان دهه ۶۰، جنگ تحمیلی عرصه دفاع از انقلاب اسلامی بود، امروز یکی از مهم‌ترین عرصه‌های دفاع از انقلاب برای نسل کنونی، کمک به کارآمدی و کاهش فاصله بین مردم و نظام است و جوانان انقلابی نیز متناسب با این عرصه باید وارد میدان شوند.

ماجرای غیبت علی عسکری در بازدید رئیس قوه قضائیه از صداوسیما

یک منبع آگاه درخصوص علت غیبت علی عسکری در بازدید رئیس قوه قضائیه از صداوسیما توضیح داد. بازدید رئیس قوه قضائیه از صداوسیما از قبل هماهنگ شده بود؛ اما آقای علی عسکری رئیس صداوسیما، روز گذشته بنا به دلایل و شرایط کاری و به ناچار، سفری به خارج از تهران داشت.آقای علی عسکری از آقای اژه‌ای درخواست می‌کند که این بازدید را به روز دیگری موکول کند، اما رئیس قوه قضائیه به مناسبت روز خبرنگار و به احترام این قشر سخت‌کوش و پرتلاش، این بازدید را در همان روز خبرنگار انجام داد.

کنایه شریعتمداری به اصلاح طلبان؛ رئیسی لال ها را شفا می دهد

مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با تیتر «رئیسی لال‌ها را شفا می‌دهد!» به انتقادات اصلاح طلبان واکنش نشان داده است.حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی نوشت: به چند نمونه از اظهارنظرها و به اصطلاح انتقادهای مدعیان اصلاحات که فقط ‌اندکی از بسیارها و مشتی از خروارهاست، نگاهی بیندازید و در نظر داشته باشید که این انتقادها در حالی مطرح شده که فقط ۴ روز از مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب می‌گذرد. گفتنی است آقای رئیسی در اولین جلسه ستاد مبارزه با کرونا که برای اولین بار به ریاست ایشان تشکیل شده بود، روی یکی از اصلی‌ترین ضعف‌های دولت پیشین در این زمینه انگشت گذاشت و با تعیین ضرب‌الاجل یک هفته‌ای برای تحول در مبارزه با کرونا، تاکید کرد که « کار مسئولان اجرایی کشور فقط توصیه نیست و باید ضمانت اجرای مناسب هم برای تصمیمات اتخاذ ‌شده در نظر گرفته شود» و ایشان بلا‌فاصله نیز اقدامات ضروری را پی گرفت. البته اصلاحاتچی‌ها با آن سوابق ضد‌مردمی که در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند، حق دارند که این نکات مثبت و کم‌سابقه را نبینند! اگرچه جناب رئیسی سوابق درخشانی از خدمت به مردم و تلاش پیگیر برای رفع مشکلات آنان را در کارنامه خود دارد ولی «شفای لال‌ها» را باید یکی از معجزه‌ها و دستاوردهای بزرگ ایشان دانست. آقای رئیسی در همین فاصله چهار روزه ریاست خود بر جمهوری اسلامی ایران، بسیاری از اصلاحاتچی‌ها را که تاکنون زبانشان از انتقاد و اعتراض به پلشتی‌های دو ساله کرونا و هشت ساله دولت آقای روحانی بسته بود، شفا داده و قفل زبانشان را باز کرده است.

واکنش نیکزاد به معاون اولیِ مخبر

علی نکیزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود انتخاب محمد مخبر در سمت معاون اولی رئیس جمهور را تبریک گفت.نیکزاد طی توئیتی نوشت: انتصاب دکتر مخبر با سابقه ارزشمند مدیریتی به سمت معاون اول رئیس جمهور می تواند یک آغاز خوب برای ساختن ایرانی قوی باشد، به خصوص که ایشان در حوزه های فعالیتی خود تحولات مثبت ساختاری و فرآیندی ایجاد کرده اند. برای ایشان و جناب آقای اسماعیلی در مسئولیت های جدید آرزوی توفیق دارم.

میرسلیم: از تخلفات‌ دولت روحانی نمی‌گذریم

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: ما پرونده‌ای از ترک فعل‌های دولت روحانی تشکیل خواهیم داد چراکه نمی‌توان به راحتی از تخلفاتی که در دولت سابق انجام شد، گذشت. سید مصطفی میرسلیم درباره عملکرد دولت روحانی به ویژه در زمینه اقتصادی، اظهار داشت: ما تمام تخلفات و اشکالاتی را که در کار دولت سابق وجود داشت، برای ملت روشن خواهیم کرد. با تاکید بر اینکه ما پرونده‌ای از ترک فعل‌های دولت روحانی تشکیل خواهیم داد، تصریح کرد: نمی‌توان به راحتی از تخلفاتی که در دولت سابق انجام شد، گذشت و اقدامات خلاف قانون آنان را نادیده گرفت. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره الزماتی که باید در تعیین اعضای کابینه دولت سیزدهم مورد توجه قرار گیرد، گفت: دولت باید هماهنگ باشد و تشکیل تیم اقتصادی منسجم می‌تواند بسیاری از مشکلات را از بین ببرد.میرسلیم تاکید کرد: البته شخص رئیس جمهور به خوبی درباره این موضوع حساسیت دارد و تا جایی که بنده اطلاع دارم، در تعیین اعضای کابینه هم به خوبی دقت شده است تا هماهنگی بین اعضای دولت برقرار باشد./ مهر

تکذیب خبر محکومیت سرباز وظیفه ای که با عنابستانی درگیر شد

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا شایعات پیرامون محکومیت یک سرباز وظیفه را تکذیب کرد. چندی پیش، فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که در آن سرباز راهور، از قانون‌شکنی علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس شکایت می‌کرد و مدعی بود که این نماینده به او سیلی زده است. اما امروز و به فاصله چندماه از انتشار این فیلم، برخی در شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند که این سرباز راهور، با شکایت علی اصغر عنابستانی به خدمت در جنوب کشور محکوم شده است؛ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در خصوص این شایعه به میزان گفت: خبر غیر واقعی است.وی اضافه کرد: تا این لحظه رایی در خصوص شکایت سرباز راهور از آقای عنابستانی از سوی دادگاه صادر نشده است.

وقتی ضرغامی بین نمایندگان مجلس فیلم مستهجن پخش کرد

فریدون حسنوند نماینده مجلس گفت: عزت‌الله ضرغامی رییس سابق صدا و سیما در زمان تصمیم‌گیری مجلس برای ماهواره‌ها، یک فیلم مستهجن به نمایندگان داده بود تا به عنوان پیامد‌ منفی ماهواره، دور از چشم خانواده تماشا کنند.

رئیسی خطاب به ماکرون: در هر مذاکره ای باید حقوق ملت ایران تامین شود

سید ابراهیم رئیسی ​رئیس جمهوری در گفت و گو با همتای فرانسوی خود با بیان اینکه دولت جدید ایران از توسعه روابط با فرانسه براساس منافع مشترک و احترام متقابل استقبال می‌کند، بر توسعه روابط دو کشور بویژه در زمینه های اقتصادی و تجاری تاکید کرد و گفت: در هر مذاکره‌ای باید حقوق ملت ایران تأمین شود.حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز دوشنبه در تماس تلفنی یک ساعته " امانوئل ماکرون" رئیس جمهور فرانسه، با اشاره به نقض مکرر و فاحش تعهدات از سوی امریکا و همچنین عدم پایبندی سه کشور اروپایی عضو برجام به تعهدات خود در این توافق بین المللی، گفت: آمریکایی ها با وضع تحریم های جدید تعهدات خود را آشکار نقض کرده و حتی تحریم های جدید را به حوزه اقلام بشردوستانه هم کشاندند.رئیسی با تاکید بر اینکه هم آمریکا و هم اروپایی ها باید به تعهدات خود در برجام عمل کنند، گفت: در هر مذاکره ای باید حقوق ملت ایران استیفا و منافع ملت ما تامین شود.رئیسی تصریح کرد: جمهوری اسلامی نسبت به تامین امنیت و حفظ بازدارندگی در منطقه خلیج فارس و دریای عمان بسیار جدی است و با عوامل سلب کننده امنیت مقابله خواهد کرد.رئیس جمهور درخصوص لبنان تاکید کرد: ما از هر اقدامی که در جهت ثبات، امنیت و بهبود وضعیت اقتصادی مردم لبنان باشد، حمایت کرده و در این زمینه از همراهی فرانسه استقبال می‌کنیم.رئیس جمهور فرانسه نیز در این تماس تلفنی با تبریک آغاز مسئولیت رئیسی و آرزوی موفقیت برای ایشان، گفت: ایران و فرانسه می توانند با همکاری خود در جهت برقراری صلح و ثبات در منطقه نقش ایفا کنند.

نامه سازمان بازرسی درباره انتخاب زاکانی

سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای خطاب به مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران تاکید کرده است که انتخاب شهردار تهران باید بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه از جمله مدرک تحصیلی و سابقه مدیریت مرتبط انجام شود.در این نامه که به تازگی و پس از رای اعضای شورای شهر به علیرضا زاکانی خطاب به مهدی چمران نوشته و ارسال شده به صراحت عنوان شده است که ضوابط و مقررات مربوط به انتخاب شهرداران از جمله آیین نامه اجرایی شرایط احراز سمت شهردار مصوب ۴ دی ماه سال ۱۳۹۷ از نظر ارتباط مدرک تحصیلی و سابقه مدیریتی باید مدنظر گیرد.در این نامه همچنین تصریح شده است که شورای شهر باید از هرگونه تصمیم گیری بر اساس فشار‌های سیاسی، امور حزبی و جناح بندی گروهی بر خلاف منافع عمومی و مصالح شهروندان اجتناب کند.شورای شهر تهران اخیرا با ۱۸ رای علیرضا زاکانی را به عنوان شهردار پایتخت انتخاب کرده است؛ این در حالی است که بر اساس تصویب نامه هیات دولت که سال ۱۳۹۷ ابلاغ شده، رشته تحصیلی زاکانی یعنی پزشکی هسته از رشته‌های مجاز برای احراز سمت شهرداری محسوب نمی‌شود. حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت این تصمیم شورای شهر پس از نامه سازمان بازرسی چه خواهد شد.

سازمان بازرسی درباره انتخاب «زاکانی» اظهارنظر نکرده است

مشاور امور رسانه‌ای و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور گفت: بازرس سازمان بازرسی تهران هم به هر ۴۴ رئیس شورای‎ شهر در استان تهران نامه‌ای نوشت که در انتخاب شهردار مقررات قانونی رعایت شود و در این نامه‌ها هیچ اشاره‌ای به هیچ شخصی نشده است.ایمان شمسایی، مشاور امور رسانه‌ای و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور در گفت‎‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره نامه سازمان بازرسی به رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: معاونت نظارت سازمان بازرسی حسب وظیفه قانونی خود با رونوشت دبیر شورای‎عالی استان‌ها نامه ای به وزیر کشور نوشته بود که در آن تأکید شده بود که شهرداران براساس قانون انتخاب شوند.وی افزود: پیرو این نامه بازرس سازمان بازرسی تهران هم به هر ۴۴ رئیس شورای‎ شهر در استان تهران نامه‌ای نوشت که در انتخاب شهردار مقررات قانونی رعایت شود و در این نامه‌ها هیچ اشاره‌ای به هیچ شخصی نشده است.شمسایی تأکید کرد: این نامه ها همان گونه که برای رئیس شورای شهر رودهن و سایر شهرستان ها ارسال شده برای رئیس شورای شهر تهران نیز ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار