رئیس پلیس راهور شهرستان کرج گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای با توجه به تغییر شیوه مراسم عزاداری در ایام محرم امسال و پراکندگی مکان‌های برگزاری در سطح شهر اندیشیده شده است.
کد خبر: ۹۸۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 14 August 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حمدالله رحمتی پور، رئیس پلیس راهور شهرستان کرج  ضمن تسلیت ماه محرم و شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، گفت: با توجه به تغییر شیوه مراسم عزاداری در ایام محرم امسال و پراکندگی مکان‌های برگزاری در سطح شهر، کلیه مساجد، تکایا و حسینیه‌ها،تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای اندیشیده شده است و در این ایام همکاران بنده در قالب تیم‌های خودرویی و پیاده، امنیت ترافیکی مراسم عزاداری را تامین خواهند کرد.

او افزود: ایستگاه‌های صلواتی باید به گونه‌ای احداث شوند که مشکلات ترافیکی و ایمنی برای عابران و عزاداران و وسایل نقلیه فراهم نشود.

سرهنگ رحمتی پور با بیان این که وفاق و همدلی بین پلیس و مسئولان هیئت‌های مذهبی وجود دارد، گفت: در جلسات متعدد هماهنگی‌های لازم انجام شده است که عزاداران حسینی بدون مشکل به عزاداری بپردازند و برای ایمنی تردد شهروندان، پلیس یاران محرم با لباس‌های شبرنگ در ابتدا و انتهای صف‌های عزاداران برای تامین نظم و انضباط دسته‌های عزاداری و هیئت‌های مذهبی به کمک پلیس راهور می‌آیند.

او افزود: برای ایمنی تردد عزاداران و خودرو‌ها در دهه اول محرم، عملیات عمرانی و حفاری در بلوار‌های اصلی معابر منتهی به محل برگزاری مراسم ممنوع است.

رئیس پلیس راهور شهرستان کرج با بیان این که رنگ کردن، گل مالی، نوشتن و الصاق عکس و نصب پوستر روی شیشه خودرو‌ها ممنوع است، گفت: با رانندگانی که با ایجاد آلودگی صوتی و راهبندان باعث سلب آسایش شهروندان شوند برابر قانون برخورد خواهد شد.

او افزود: تردد کامیون‌ها در معابر منتهی به برگزاری مراسم عزاداری از ساعت ۲۱۰۰ الی ۰۱۰۰ شب ممنوع است.

سرهنگ رحمتی پور خطاب به عزاداران حسینی گفت: با توجه به این که اغلب عزاداران عزیز ملبس به لباس مشکی هستند هنگام عبور از پیاده رو و همچنین عرض خیابان با احتیاط تردد کنند و مراقب تردد وسایل نقلیه باشند.

او افزود: رانندگان با سرعت مطمئنه و مجاز تردد کنند تا شاهد حوادث ناگوار برای شهروندان نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار