کد خبر: ۹۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 21 September 2015
تابناک بوشهر: در حالی که سازمان صدا و سیما مقررات سخت گیرانه ای برای نوع پوشش و رفتارهای خارج از استودیوی مجریان خود داشته و آن را بطور جدی اعمال می کند، اما به نظر می رسد دست کم یک مجری مشهور که این روزها به ستاره ای بی رقیب در تلویزیون تبدیل شده، از این قاعده مثتثنی است.



به گزارش آنا، رامبد جوان مجری برنامه پربیننده «خندوانه» که این شبها موج گسترده ای در ارتباط بیشتر مردم با تلویزیون ایجاد کرده تنها مجری این رسانه است که حق دارد شلوار جین بپوشد و بعضا از لباس هایی استفاده کند که تابحال کمتر بر تن مجریان تلویزیونی دیده شده است.

سازمان صدا و سیما همواره ضوابط سفت و سختی برای نوع پوشش مجریان تلویزیونی خود داشته و در برابر هرگونه عبور از مقررات در این زمینه بشدت حساس بوده است. این حساسیت حتی موجب شد مدتی قبل یکی از گزارشگران برنامه های ورزشی که در یکی از ایام های سوگواری لباس مشکی نپوشیده بود، در میانه برنامه علیرغم مخالفت، مجبور به تغییر پیراهن شود.

با این وجود، شلوار جین پوشیدن رامبد جوان در برخی از شبهای خندوانه نشان می دهد، برخی حساسیتها در این زمینه کاهش یافته و یا آنکه مجری خندوانه که اکنون گوی سبقت را از همه همکاران خود ربوده است در این زمینه از آزادی عمل بیشتری برخوردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار