گفته می شود که دلیل علنی شدن اختلافات تیم صنعت جوان ساری با تقوی ممانعت این مربی از اعزام تیم به اردوی آمادگی تهران بوده است.
کد خبر: ۹۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸ 21 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، در پی بروز برخی اختلافات در بین مسئولان باشگاه صنعت جوان ساری و رضا تقوی سرمربی این تیم، خبرها از برکناری تقوی و جایگزینی یکی دیگر از بازیکنان سابق فوتبال کشور به عنوان سرمربی این تیم ساروی حکایت دارد.
بعد از اینکه در روزهای گذشته شایعاتی در مورد برکناری یا استعفای تقوی شنیده شد، در نهایت با مذاکره این مربی با مسئولان تیم رای به قطع همکاری مجموعه با وی داده شد و این در حالیست که تیم صنعت ساری در روزهای گذشته شاهد انتقال جنجالی مالکیت خود به نام محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بوده است.
گفته می شود که دلیل علنی شدن اختلافات تیم صنعت جوان ساری با تقوی ممانعت این مربی از اعزام تیم به اردوی آمادگی تهران بوده است.
ابراهیم تقی پور اسرمی مدافع اسبق تیم ملی فوتبال و تیم های باشگاهی استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ برتر متولد 1355 در ساری و سابقه بازی در تیم صنعت ساری و مربی گری در همین تیم استقلال ساری را نیز دارد.
وی در دو سال گذشته سابقه یک دوره بیماری را نیز داشت که با استفاده از درمان با اشعه گاما بهبود خود را یافته است و بلا فاصله وی را در میادین فوتبال دیدیم.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار