:روز پنجشنبه در استان‌های مازندران، گلستان و همچنین ارتفاعات تهران و سمنان بارش باران خواهد بود.
کد خبر: ۹۸۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶ 26 August 2021

کارشناس هواشناسی گفت: روز پنجشنبه در استان‌های مازندران، گلستان و همچنین ارتفاعات تهران و سمنان بارش باران خواهد بود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی ، با بیان اینکه امشب در برخی نقاط استان‌های اردبیل، گیلان ،مازندران، آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و ارتفاعات استان‌های تهران و سمنان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد گفت: رو پنجشنبه در استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات تهران و سمنان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: روز جمعه علاوه بر آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، تهران و سمنان در مناطق خراسان شمالی هم شاهد بارش پراکنده خواهیم بود و روز شنبه و یکشنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف است.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب سواحل غربی و روز پنجشنبه هم سواحل شرقی دریای خزر مواج است گفت: پنجشنبه و جمعه بخش‌های شمالی و مرکزی خلیج فارس مواج است.

ضیائیان تصریح کرد: در ۵ روز آینده وزش باد شدید در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود و در منطقه زابل و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد و گردوخاک رخ خواهد داد. در این مدت دمای هوا نیز در نیمه غربی کشور به طور محسوسی افزایش خواهد یافت.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای تهران به ۳۶ و کمترین آن به ۲۵ درجه می رسد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار