سید عبد الصمد رضایی،فعال سیاسی،اجتماعی شهرستان دنا عنوان کرد:
رضایی ضمن تشکر از استاندار کهگیلویه و بویر احمد و فرماندار شهرستان دنا به خاطر تلاش هایشان در مناطق زلزله زده دنا،یاد و خاطر رییس سابق بنیاد مسکن کشور زنده یاد تابش را گرامی داشت و از خدمات وی در شهر سی سخت تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۸۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ 28 August 2021

همان طور که مسوولین از مردم می خواهند کار ساخت و ساز را زودتر انجام دهند مردم هم انتظار دارند مصالح به موقع به دستشان برسد/منکر خدمات ارزنده اداره راه و شهرسازی نیستیم اما در این شرایط بحرانی به نفع آن تعداد خانواده ای که مشکل قانونی دارند اقداماتی را انجام بدهد+فیلمبه گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،سید عبد الصمد رضایی،فعال سیاسی،اجتماعی شهرستان دنا در جمع خبرنگارانی که صبح روز چهارشنبه 3 شهریور 1400 که جهت دیدار چهره به چهره با مردم  وارد شهر زلزله زده سی سخت شده بودند به بیان مشکلات و مطالبات مردم زلزله زده این شهر پرداخت.

رضایی با بیان اینکه فصل سرما در شهر زلزله زده سی سخت شروع می شود گفت: در این روزها مردم سی سخت دو دغدغه اصلی دارند،یکی اینکه طی مدت زمان انتقال قدرت از دولت قبل به دولت جدید شاید برای امر خدمت رسانی به زلزله زدگان خلل و مشکلی به وجود آید و دیگر اینکه فصل سرما در حال نزدیک شدن است و هنوز سقف خانه های تغداد زیادی از مردم حادثه دیده تکمیل نشده است.

وی گفت:با تسهیلات در نظر گرفته شده و با تورم بسیار بالای حاکم بر اقتصاد کشور،مردم دیگر قادر به ادامه کار نخواهند بود و امید مردم به روی کار امدن دولت جدید و افزایش تسهیلات کمکی به آنها جهت تکمیل خانه هایشان قبل ار فرارسیدن فصل سرما است.

رضایی با بیان اینکه مردم حادثه دیده سی سخت از برخی تصمیمات گلایه هایی دارند عنوان کرد: دولت قول داده بود برای تسهیلات در نظر گرفته شده تنفسی ۲ساله لحاظ کند،اما چیزی که مشاهده می شود پرداخت تسهیلاتی است که هنوز به طور کامل پرداخت نگردیده است و مردم شروع به پرداخت اقساط آن کرده اند.

این فعال سیاسی اجتماعی شهرستان دنا اشاره به نیاز شهر به شورا و تعیین تکلیف وضعیت شورای ششم شهر سی سخت کرد و گفت:از آنجایی که وضیعت شورای ششم شهر سی سخت در حالت معلق  می باشد،و انتظار از مسوولین کشوری و استانی جهت تعیین و تکلیف وضعیت شورای ششم شهر سی سخت می باشد.

رضایی با بیان اینکه همان طور که مسوولین انتظار دارند مردم کار ساخت و سازها را زودتر به اتمام برسانند به خبرنگاران گفت:مردم نیز این انتظار را از مسوولین دارند تا مصالح ساختمانی به موقع به دست آنها رسانده شود.

وی به دغدغه تعدادی از خانواده های حادثه دیده با اداره راه و شهر سازی اشاره کرد و گفت:منکر خدمات ارزنده راه و شهر سازی نیستیم اما این انتظار هم از مسوولین مربوطه مطالبه می شود که در این شرایط بحرانی  اقداماتی را به نفع آن تعداد خانواده و جهت رفع نگرانی آنها انجام بدهد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار