برخی از انتقادهایی که از طرف عده ای از منتقدین به طرح تحول در نظام سلامت مطرح می شود به هیچ وجه از سر دلسوزی نیست و دلیل آن به خطر افتادن منافع این افراد می باشد.
کد خبر: ۹۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 22 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه مشترک با مدیرکل بازرسی استان قم با ارائه گزارشی از سیمای کلی سلامت استان و مراحل مختلف اجرای طرح تحول نظام سلامت، از این که سازمان بازرسی استان بر نحوه اجرای صحیح مقررات موجود نظارت و راهنمایی های لازم را انجام می دهد تقدیر نمود.

مدیر کل بازرسی استان قم نیز گفت: اقدامی که معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم انجام داده است باید به عنوان الگو در دیگر استان های کشور نیز اجرا گردد تا در آینده شاهد کاهش اتلاف منابع مهم و گرانقدر در حوزه سلامت کشور باشیم.

صلبی در ادامه افزود: برخی از انتقادهایی که از طرف عده ای از منتقدین به طرح تحول در نظام سلامت مطرح می شود به هیچ وجه از سر دلسوزی نیست و دلیل آن به خطر افتادن منافع این افراد می باشد و مسئولین حوزه سلامت نباید با این انتقاد ها دلسرد شوند و لازم است با قوت به کار خود ادامه دهند.

وی خاطر نشان کرد: بنده افتخار می کنم که دستگاهی مانند علوم پزشکی با صداقت کامل انجام وظیفه می کند و با اقدامات خود نظارتی که انجام می دهد نگرانی بازرسی استان را به عنوان بازوی نظارتی دستگاه های دولتی از لحاظ نبود فعالیت های غیر قانونی رفع می نماید.

مدیر کل بازرسی استان قم در خاتمه از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی قم خواست در زمینه های نظارت و صدور مجوزهای استانی اقداماتی را در جهت تسهیل و تسریع این امور انجام دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار