در پی اعتراض یکی از منتخبین:
مراسم تحلیف شورای شهر سی سخت در پی اعتراض یکی از منتخبین معترض این شورا تغییر کرد.ضمنا با توجه به وجود همین مشکل در دو شهر دیگر استان یعنی یاسوج و دهدشت ، معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این باره توضیحاتی ارائه دادند.
کد خبر: ۹۹۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 06 September 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره انتخابات شورای شهر سی سخت که قرار بود پیش از ظهر امروز در محل فرمانداری دنا برگزار شود به دلیل اعتراض یکی از اعضای شورای ششم این شهر،تغییر کرد.

بنا بر این خبر،ناصر رهامی،منتخب شورای ششم شهر که بنا به رای هیات نظارت بر انتخابات صلاحیت آنان هنوز تایید نشده است با اعتراض در ساختمان فرمانداری شهرستان دنا خواستار دلایل رد صلاحیت خود از مراجع ذی صلاح شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،گویا قرار است پرونده وی مجددا مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه نهایی بزودی از طرف وزارت کشور اعلام شود .

 
منتظر خبرهای خوش هستیم
ضمنا با توجه به وجود همین مشکل در دو شهر دیگر استان یعنی یاسوج و دهدشت ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این باره اظهار داشت: هیئت عالی نظارت مرکزی تاکنون نتیجه نهایی خود را به استانداری اعلام نکرده و همچنان منتظر اعلام نظر آنها هستیم.
کیامرث حاجی‌زاده افزود : پیش‌بینی می‌شود که هیئت عالی نظارت مرکزی نتایج هیئت نظارت استانی را تأیید کند و منتظر خبرهای خوش هستیم.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که در روزهای آینده خبرهای خوبی به دست ما برسد و تکلیف شوراهای اسلامی شهرهای یاسوج، دهدشت و سی‌سخت مشخص شود.
تاکنون پاسخ مناسبی از هئیت مرکزی نظارت نشنیده‌ایم
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این باره اظهار داشت : تاکنون پاسخ درستی از سوی هیئت عالی نظارت مرکزی دریافت نکردیم و در حال حاضر نمی‌توانم با قاطعیت پاسخ درستی بدهم.
عیسی شهامت افزود: منتظر هستیم که دولت سیزدهم استقرار یابد و موضوع تأیید نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شوراهای شهر و روستا در دستور کار قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: موضوع تأیید صلاحیت منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در شورای عالی نظارت مرکزی موافقان و مخالفان زیادی دارد و نیاز به بررسی های بیشتری دارد.
شهامت خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 24 استان کشور درگیر اعلام نظر نتایج هیئت عالی نظارت مرکزی هستند و باید منتظر روزهای آینده باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار