مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت : در راستای لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری و در راستای حمایت از افراد آسیب دیده از کرونا در قالب چهاردهمین دوره کمک های مومنانه ۵هزار بسته حمایتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۹۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 06 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام عبدالله واحدی در حاشیه برگزاری مراسم کمک های مومنانه افزود:بسته‌های حمایتی بین افرادی توزیع می شود که زیر پوشش دستگاه‌های حمایتی نمی باشند و نیازمندان با محوریت مراکز افق امامزادگان وشوراهای خیریه ادارات اوقاف شهرستان ها شناسایی و معرفی خواهند شد.
حجت الاسلام واحدی اظهار داشت: این رزمایش همدلی با عنوان شمیم حسینی ومهر تحصیلی برگزار شده و منابع مورد نیاز برای تهیه ۵هزار بسته حمایتی از محل کمک های خیرین ،متولیان موقوفات و ظرفیت موقوفات منطبق تامین شده است .
وی ادامه داد:ارزش هربسته اهدایی معادل ۳۵۰ هزارتومان شامل برنج، روغن، عدس، قند، چایی، سویا، ماکارانی و رب و ... است .
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اضافه کرد:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون۷۱هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۱میلیارد تومان بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.
وی یادآورشد:همچنین در طرح مهر تحصیلی از زمان شیوع کرونا ۲هزار و ۳۰۰بسته تحصیلی شامل انواع کیف و لوازم التحریر به ارزش ۳۸۰میلیون تومان در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
حجت الاسلام واحدی توزیع ۴۱سری جهیزیه ،۷۱هزار پرس غذای گرم،۱۵۵ذبح قربانی،۲۱۵کمک به هیئات مذهبی و مساجد،۶هزار سبد بهداشتی و حمایت از ۶۸خانواده زندانی را از دیگر اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در شرایط کرونایی اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار