مدیر امور آموزشی دانشگاه ایلام گفت: ترم تابستانه سال جاری دانشگاه ایلام با حضور ۹۰۰ دانشجو در دانشگاه ایلام و با ارائه ۶۰ عنوان درس برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ 08 September 2021

به گزارش تابناک ایلام، محسن توکلی اظهار داشت: همزمان با بسیاری از دانشگاه‎ های  کشور و با هدف حل مشکل دانشجویان دانشگاه ایلام و سایر دانشگاه‎ ها، ترم تابستان سال جاری با تاکید بر ارتقای کیفیت بصورت کاملا مجازی در دانشگاه ایلام برگزار شد.

وی افزود: از ۹۰۰ دانشجوی ترم تابستان این دانشگاه ۶۹۷ نفر از دانشجویان دانشگاه ایلام و ۲۰۸ نفر نیز دانشجویان سایر دانشگاه ها حضور داشتند.

توکلی ادامه داد: ۶۰ عنوان درسی ارائه شده شامل، هفت عنوان درس پایه، هفت عنوان درس عمومی و ۴۶ عنوان درس تخصصصی با مدیریت و نظارت مستقیم اداره کل آموزش دانشگاه ایلام برگزار شد.

مدیر آموزشی دانشگاه ایلام گفت: در برگزاری ترم تابستان از ظرفیت ۴۶ نفر از اساتید مجرب با هماهنگی گروه‎ های آموزشی استفاده شده است.

به گزارش ایرنا، دانشگاه ایلام با ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۰۰ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که ۴۰ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار