12 هزار و 850 دانش‌آموز تویسرکانی در مقاطع مختلف تحصیلی امروز سر کلاس حاضر شدند.
کد خبر: ۹۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 25 September 2015

12 هزار و 850 دانش‌آموز تویسرکانی در مقاطع مختلف تحصیلی امروز سر کلاس حاضر شدند.

به گزارش فارس؛ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در قالب آیین بازگشایی مدارس در مدرسه پروین اعتصامی، 12 هزار و 850 دانش‌آموز تویسرکانی در مقاطع مختلف تحصیلی سر کلاس درس حاضر شدند.

همچنین در این آیین زنگ مقاومت مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس با هدف گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال مقاومت و ایثار ملت ایران اسلامی نواخته شد.

در آیین بازگشایی مدارس از 12 مدیر سابق تویسرکان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

فرماندار تویسرکان در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دوران دفاع مقدس با لبیک به فرمان امام راحل و گذشت از جان خود اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی رقم زدند.

حبیب مومیوند هفته دفاع مقدس را یادآور حماسه‌‌سازی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست و افزود: همه باید در انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دوران مقدس به نسل‌های انقلاب تلاش کنیم.

وی آموزش و پروش را مبنای توسعه هر کشور خواند و بیان کرد: آموزش و پرورش به خاطر جایگاه انسان‌سازی که دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرماندار تویسرکان هزینه‌ در آموزش و پرورش را سرمایه‌گذاری دانست و تاکید کرد: سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه سبب بهتر ساخته شدن آینده کشور می‌شود، دولت تدبیر و امید نیز بر این امر توجه ویژه‌ای دارد.

وی گفت: آموزش و پرورش باید به سمت‌وسوی نهادینه کردن پژوهش‌محوری و پرسش‌گری بین دانش‌آموزان حرکت کند، زیرا با اجرای این مهم آینده کشور تأمین خواهد شد.

امام جمعه تویسرکان در ادامه این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی ملت ایران اسلامی به نسل‌های انقلاب است.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی روز عرفه را روز نیایش خواند و افزود: سعی کنیم از توفیقات این روز به نحو مطلوب بهره ببریم.

وی از عید قربان به عید خوبان یاد کرد و از دانش‌آموزان برای حضور در نماز عید قربان دعوت کرد.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز با اشاره به اینکه دفاع مقدس با لبیک ملت ایران به فرمان امام راحل در دفاع از اسلام و انقلاب رقم خورد، اظهار کرد: همه موظفیم از آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس صیانت کنیم.

جواد اسدبیگی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی توانمند است، خطاب به دانش‌آموزان گفت: همه باید برای پیشرفت کشور همانند نسل اول انقلاب جهادی الهی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اقتدار علمی ایران اسلامی در دنیا ابرقدرت‌های جهان را به پای میز مذاکره کشاند، افزود: دانش‌آموزان باید با همتی والا در جهاد علمی تلاش کنند.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان کارنامه عملکرد آموزش و پرورش تویسرکان در سال جاری را مطلوب ارزیابی کرد و از قبولی 13 دانش‌آموز در رشته پزشکی و افتتاح پنج مدرسه با 39 کلاس به عنوان برخی از اقدامات انجام شده نام برد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار