معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه:
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از راه اندازی شش رشته جدید در مقطع کاردانی ناپیوسته در این دانشگاه خبرداد.
کد خبر: ۹۹۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 29 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،دکتر رضا ابراهیم بااشاره به اجرای طرح مطالعه آمایش آموزش عالی در کشور، اظهارکرد: طبق این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، استان را به سه ناحیه مرکز، شرق و غرب تقسیم کرده ایم.

وی افزود: برای این سه ناحیه سند‌های علمی پژوهشی، علمی مهارتی و علمی فناوری تدوین شده که براساس آن از این پس به سراغ رشته‌های مهارتی خواهیم رفت.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر این دانشگاه در استان دارای دو دانشکده مهارتی است، گفت: برای مهر امسال در این دو دانشکده واقع در کرمانشاه و اسلام آبادغرب مجوز راه اندازی شش رشته جدید ر ا گرفته ایم.

وی ادامه داد: در دانشکده مهارتی کرمانشاه رشته گرایش‌های کاردانی فنی آسانسور و پله برقی، برق و الکترونیک نیروگاه، فنی برق – برق مترو و نقشه کشی صنعتی در مقطع کاردانی ناپیوسته راه اندازی شده است.

ابراهیم پوریان اضافه کرد: در واحد اسلام آبادغرب هم دو رشته گرایش کاردانی حرفه‌ای حسابداری- حسابرسی و حقوق – حقوق ثبتی در مقطع کاردانی ناپیوسته راه اندازی شده است.

به گفته این مسئول، دانشگاه آزاد استان برای مهر امسال در این رشته‌ها جذب دانشجو خواهد داشت.

وی گفت: باتوجه به اینکه در استان کرمانشاه شغل غالب مردم کشاورزی، ساختمان و مسائل تجاری است، تلاش خواهیم کرد تا در راه اندازی رشته‌های مهارتی روی این مسئله تاکید داشته باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار