،معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از بین شرکت کنندگان در آزمون اختصاصی خود (افسری محصل مرد) از رشته‌های علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی که واجد شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی باشند برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشجوی افسری محصل می‌پذیرد.
کد خبر: ۹۹۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 06 October 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ علی شریفی بیان داشت: دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از بین شرکت کنندگان در آزمون اختصاصی خود (افسری محصل مرد) از رشته‌های علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی که واجد شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی باشند برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشجوی افسری محصل می‌پذیرد.

وی گفت:  اعضای پلیس افتخاری فعال جمعی فرماندهی انتظامی استان ایلام می‌توانند برای ثبت نام از امروز لغایت یکم آبان ماه سال جاری به سایت ثبت نام اینترنتی مرکز گزینش و استخدام ناجا به آدرس (gozinesh.police.ir) مراجعه نمایند.

شریفی مطرح کرد: آزمون اختصاصی این داوطلبان در اواخر دی ماه سال جاری به صورت متمرکز در دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا برگزار خواهد شد.

وی افزود : از آنجایی که شرایط اختصاصی داوطلبان حداکثر سن ۱۹ سال تعیین گردیده برای اعضای پلیس افتخاری که در اولویت جذب و استخدام در ناجا می‌باشند به عنوان یک امتیاز ویژه، مدت دو سال به سن داوطلب اضافه می‌شود.

سرهنگ شریفی ادامه داد: کلیه علاقه‌مندان به خدمت در نیروی انتظامی و واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز گزینش و استخدام ناجا در این آزمون شرکت کنند و اولویت استخدام با کارکنان پلیس افتخاری، خانواده معظم شهدا و جانبازان خواهد بود./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار