ارتفاعات زنجان سفید پوش می‌شود

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: از اواخر وقت یکشنبه و برای روز دوشنبه بارش برف و باران به صورت خفیف و متوسط به ویژه در ارتفاعات استان پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 20 November 2021

حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طی هفته جاری افت شدید دما در زنجان را نخواهیم داشت، افزود: از صبح امروز هوای شهرستان های خدابنده، ایجرود و ماهنشان با پدیده مه آلودگی مواجه بوده و دید افقی کاهش یافته است.

وی یادآورشد: طی ۲۴ ساعت گذشته گیلوان از توابع شهرستان طارم با میزان دمای ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرمترین و خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه نیز با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه این استان به ثبت رسید.

سلطانی، دمای فعلی شهر زنجان (مرکز استان) را ۳- درجه سانتیگراد اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان دما در مقایسه با مدت مشابه روز گذشته در همین ساعت ۳ درجه سانتیگراد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: امروز آسمان زنجان صاف است و روز یکشنبه نیز به همین وضعیت خواهد بود اما از اواخر وقت یکشنبه و برای روز دوشنبه بارش برف و باران به صورت خفیف و متوسط به ویژه در ارتفاعات پیش بینی می شود و برای روزهای سه شنبه تا پنجشنبه نیز بارندگی نخواهیم داشت.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار