کشف بیش از ۹۸ کیلوگرم تریاک و هروئین در عملیات های مشترک پلیسی / ۴ قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیرشدند

جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف دو دستگاه خودروی حامل مواد مخدر و کشف ۹۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و هروئین در بازرسی ازآنها در۲ عمليات مشترک با پلیس استان های "فارس " و "همدان" خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 24 November 2021

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف دو دستگاه خودروی حامل مواد مخدر و کشف ۹۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و هروئین در بازرسی ازآنها در۲ عمليات مشترک با پلیس استان های "فارس " و "همدان" خبرداد.
به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " یوسف سپهوند " افزود: در راستاي مبارزه با سوداگرن مرگ و قاچاقچيان عمده مواد مخدر، روزگذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در روند تحقیقاتی از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر که در سطح کشور بصورت گسترده فعالیت می کردند مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنها آغاز کردند.
وی یادآورشد: با انجام تحقیقات تخصصی از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، افراد مورد نظر که در حال جابجایی یک محموله بزرگ مواد مخدر بودند، در استان فارس شناسایی و مشخص شد که قاچاقچیان مذکور با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال مواد مخدر از استان مذکور به مرکز کشور هستند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با هماهنگی دستگاه قضایی به محل عبور محموله مواد مخدر اعزام و سرانجام موفق شدند خودروی مذکور را در سطح محورهای مواصلاتی این استان شناسایی ، متوقف و در بازرسی از آن ۹۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.
سپهوند اظهارداشت: در دیگر عملیات همین روز نیز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی نیز توانستند در عملیاتی مشترک و با استفاده از اطلاعات میدانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، ۲ نفر از قاچاقچیان عمده مواد مخدر را که با یک دستگاه خودرو سواری در حال انتقال یک محموله مواد مخدر به استان های مرکزی کشور بودند را شناسایی، دستگیر و خودوری آنها را نیز توقیف کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۶ کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین در بازرسی مأموران از این خودروی توقیفی ادامه داد: ۴ متهم دستگیر شده در عملیات های مذکور، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
سرهنگ "سپهوند" با قدردانی از تلاش و هماهنگی مأمورانی که در انجام این عملیات های موفقیت آمیز نقش داشتند، از عموم مردم خواست تا هر گونه اطلاعات و گزارش های خود را در زمینه جرایم مختلف مواد مخدر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار