استاندار همدان:

عملکرد دولت در حوزه سلامت، تولید و تزریق واکسن قابل تقدیر است

استاندار همدان با بیان اینکه عملکرد دولت در حوزه سلامت، تولید و تزریق واکسن قابل تقدیر است، خواست:اقدامات حوزه سلامت برای مردم تبیین شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ 18 March 2022

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان اظهار داشت: با شیوع کرونا اقدامات ارزشمندی در دولت جدید صورت گرفته که باید به تبیین آن پرداخت.

 
وی  با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت و نیز استان در حوزه سلامت اظهار کرد: فلسفه وجودی و اساس شکل‌گیری جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر استان بر این بود تا طبق بیانات مقام معظم رهبری، خدمات و اقدامات نظام را تبیین کنیم.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه رسانه‌های معاند شبانه‌روز در تلاش برای سیاه‌نمایی هستند و قصد دارند تصویر نادرستی از کشور نشان دهند گفت: وظیفه ما تبیین درست خدمات نظام و بیان واقعیت‌های موجود به مردم و دنیاست.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه حداقل یک سال زمان می‌طلبد تا بتوانیم عملکرد دولت را ارزیابی کنیم، اما در این ۶ ماه اخیر به ویژه در حوزه سلامت عملکرد کشور و نیز استان قابل توجه است آن هم در حالی که در تحریم بودیم خاطرنشان کرد: خرید واکسن از یک سو و تولید واکسن‌های داخلی از سوی دیگر، کشور را در شرایط ایمنی قرار داده که البته باید همچنان پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

وی بیان کرد: به یمن تلاش دولت بعد از دو سال هموطنان میتوانند با رعایت پروتکل‌ها سفر کنند و همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند شرایط لازم برای این امر فراهم گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار