مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس:

4 فاز پارس جنوبی به زودی راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: فازهای 15 و 16 و همچنین فازهای 17 و 18 پارس جنوبی به زودی در مدار تولید قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 01 October 2015
تابناک بوشهر: علی‌اکبر شعبان‌پور امشب در بازدید از شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به هفته آتش‌نشانی، اظهار داشت: منطقه ویژه پارس جنوبی دارای جایگاه خاصی در صنعت نفت است و به سمت رشد و توسعه در حرکت هستیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با تاکید بر اینکه رعایت ایمنی اولویت اصلی صنعت نفت است با اشاره به حساسیت طرح‌های پالایشگاهی نفت و گاز از منظر بروز حوادث احتمالی افزود: شرکت نفت و گاز پارس به موضوع ایمنی به عنوان رکن پیشران توسعه می‌نگرد و با نظارت و پیگیری‌های مستمر بر روندهای عملیاتی تلاش دارد تا با مدیریت بسترهای زمینه‌ساز تولید حوادث، مخاطرات موجود در مسیر ساخت و راه‌اندازی طرح‌های گازی را به کمترین میزان ممکن کاهش دهد.

وی توجه به ایمنی را یکی از اولویت‌های اصلی صنعت نفت دانست و گفت: با توجه به اینکه فعالیت در صنعت نفت همراه با مخاطرات فراوان است بنابراین ایمنی جایگاه خاصی در صنعت نفت دارد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به حساس بودن صنعت نفت یادآور شد: فعالیت در این صنعت به دلیل ماهیت و خواص مواد نفتی مخاطره‌انگیز است و به همین دلیل باید فرهنگ ایمنی را در تمام سطوح این صنعت پیاده کنیم.

شعبان‌پور با اشاره به ضرورت آموزش نیروی انسانی در تمام سطوح از مدیران تا کارگران بخش‌های عملیاتی گفت: با توجه به اینکه امسال فازهای 15 و 16 پارس جنوبی مراحل راه‌اندازی را طی کرده و بخشی از فازهای 17 و 18 نیز در حال راه‌اندازی است، رعایت مسائل ایمنی از اهمیتی دو چندان برخوردار است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار