معاون نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی عنوان کرد:

تعمیرات همه جانبه در شبکه آبیاری رامشیر

معاون نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی از انجام همه جانبه عملیات عمرانی و تعمیراتی در شبکه آبیاری رامشیر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲ 13 July 2022

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "رضا احمدیانپور" از آغاز عملیات ترمیم کانالها، احداث و لایروبی زهکش ها و تعمیرات اساسی ایستگاه پمپاژ بسیتین رامشیر بر اساس برنامه و بصورت همگام خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه فصل تابستان بهترین زمان برای تعمیر تاسیسات است افزود: طبق برنامه قبلی با بررسی نقاط ضعف شبکه، اقدام به تهیه برنامه زمانبندی نموده و بر همین اساس عملیات احیا و تعمیر در این شبکه با قدرت و سرعت آغاز شده است.

احمدیان پور افزود: در این عملیات یک زهکش به طول ۲هزار و 600 متر در مجاورت روستای رمیله احداث و زهکش های شبکه رامشیر در محدوده مخزن سد شهدای رامشیر به طول ۴هزار متر لایروبی شد.

وی از تعمیر پمپ های ایستگاه پمپاژ بسیتین و اورهال تابلوی برق ایستگاه در این عملیات خبر داد و گفت: عملیات فوق در راستای دستورات صادر شده از سوی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان پس از بازدید از شبکه آبیاری رامشیر صورت گرفت.

معاون نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی افزود: طی برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شد با لایروبی کانالها و احداث زهکش و بهبود وضعیت انتقال زهآب، اراضی زراعی روستاهای مجاور سد شهدای رامشیر احیا شوند.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار