برگزاری مصاحبه تخصصی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس گچساران

انوشیروان قیطاسی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران از برگزاری مصاحبه تخصصی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶ 09 August 2022

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران، انوشیروان قیطاسی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران از برگزاری مصاحبه تخصصی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در این شهرستان خبر داد.

انوشیروان قیطاسی ضمن اشاره به این که فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس با هدف تحقق شایسته‌ سالاری در انتخاب نیروی انسانی برای تصدی مدیریت واحدهای آموزشی برگزار می‌شود،بیان کرد:مرحله ی اول این آزمون در مرکز آزمون واقع در دبستان آسیه برگزار شد و در این آزمون ۱۱۲ نفر متقاضی مدیریت واحدهای آموزشی در مقاطع تحصیلی مختلف در این شهرستان بودند که چهل و پنج نفر از این تعداد در آزمون علمی انتخاب و انتصاب مدیران شرکت کردند.

حسین افرا معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان گچساران در ادامه گفت:مصاحبه تخصصی دارای ۳۰۰ امتیاز است که این مصاحبه شامل ۵ بخش روانشناسی و روانشناختی فرد،فناوری(آشنایی با سامانه های آموزش و پرورش کشور نظیر سیدا،ضمن خدمت و....)،مدیریت و برنامه ریزی،پرورشی و آموزشی(ابتدایی و متوسطه)است.

وی یادآوری کرد که هدف اصلی اجرای این آزمون شناسایی نیروهای توانمند جهت پذیرش مسئولیت است.

انوشیروان قیطاسی افزود:وظیفه مدیر مدرسه،برنامه‌ریزی در مدیریت است و باید برای اداره مدرسه برنامه داشته باشد و لازم است در قوانین و آیین‌ نامه‌های تخصصی تسلط کافی را داشته باشد و همچنین صبور و مسئولیت‌ پذیر بوده و با رفتارش، مایه ی آرامش در مدرسه باشد و به همین منظور آزمون مصاحبه تخصصی جهت شناخت توانایی های افراد متقاضی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار