در 6 ماه نخست امسال محقق شد

تولید پالایشگاه اول پارس جنوبی بیش از تعهدات

مدیر پالایشگاه اول پارس جنوبی از تولید و فرآورش 4.8 میلیارد مترمکعب گاز در فاز اول پارس جنوبی طی 6 ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 08 October 2015
تابناک بوشهر: محمدمهدی هاشمی پیش از ظهر امروز در بازدید از پالایشگاه اول پارس جنوبی اظهار داشت: افزایش ظرفیت تولید و تامین به موقع گاز کشور به ویژه در فصل زمستان از اولویت‌های این مجموعه پالایشگاهی است.

وی افزود: در نیمه نخست امسال شاهد عملکرد بسیار خوبی توسط پالایشگاه فاز یکم پارس جنوبی بودیم و بر همین اساس، پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید 161.8 میلیون مترمکعب استاندارد گاز، موفق به کسب رتبه اول افزایش میزان تولید نسبت به تعهد، در بین تمامی پالایشگاه‌های گاز کشور شد.

مدیر پالایشگاه اول پارس جنوبی از تولید و فرآورش 4.8 میلیارد متر مکعب گاز در فاز اول پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در 6 ماه نخست امسال بیش از 4 میلیارد و 810 میلیون متر مکعب گاز توسط این پالایشگاه تولید و به شبکه سراسری ارسال شده است.

هاشمی تصریح کرد: تعهد پالایشگاه اول پارس جنوبی، تولید 4 میلیارد و 648 میلیون متر مکعب گاز بوده که با تولید 4.8 میلیارد متر مکعب گاز، بیش از 161 میلیون متر مکعب بیش از تعهد پالایشگاه تولید شده است.

مدیر پالایشگاه اول پارس جنوبی از انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی پالایشگاه اول خبر داد و یادآور شد: تعمیرات اساسی این پالایشگاه با موفقیت کامل انجام شد و با این وجود، شاهد افزایش چشمگیر تولیدات نیز بودیم که توفیقی بزرگ است.

هاشمی گفت: رعایت مسائل ایمنی و آتش‌نشانی نیز در این پالایشگاه به خوبی انجام شده و این پالایشگاه در مجتمع گازی رتبه نخست ایمنی و در بین تمام پالایشگاه‌های کشور نیز رتبه دوم ایمنی را کسب کرده است.

مدير پالايشگاه اول در پايان خاطرنشان نمود: از ساير اقدامات شاخص در شش ماه اول سال 94 مي‌توان به راه‌اندازي يكي از مشعل‌هاي جديد پالايشگاه اول پس از اتمام كار توسط شركت نفت وگاز پارس و انجام مقدمات راه‌اندازي مشعل جديد دوم پالايشگاه تا آخر مهرماه اشاره نمود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار