پیام های تسلیت مسئولین کشوری و لشکری در پی شهادت سردار حسین همدانی

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، در پی شهادت سردار حسین همدانی برخی از مسئولین و مقامات اجرائی و لشکری پیام های تسلیتی صادر نمودند.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 09 October 2015

نتیجه تصویری برای تصاویر تسلیت هاشمی به همدانی

پیام تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت شهادت سردار همدانی

در پی شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است:

«انالله و اناالیه راجعون»

شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی یکی از فرماندهان دلاور و ارشد هشت سال دفاع مقدس و مدافع سرفراز حرم بانو زینب کبری (س) ضایعه‌ای اسفبار برای نیروی مقاومت، سپاه پاسداران، مردم، هم‌رزمان و دوستان این شهید والا مقام است.

فقدان این فرمانده شجاع را که سرانجام سر در راه مبارزه و ستیز با گروهک تکفیری و تروریستی داعش داد به فرماندهی کل قوا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم، همرزمان و به‌ویژه اعضای داغدار خانواده ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم.

از درگاه خداوند متعال برای این شهید سرفراز، رحمت واسعه و برای بازماندگان محترم، صبر و اجر مسالت می‌کنم.

اکبر هاشمی رفسنجانی

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام


رئیس جمهور نیز در پی شهادت سردار همدانی پیام تسلیتی صادر نمود.

نتیجه تصویری برای تصاویر تسلیت رئیس جمهوربه همدانی

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام، سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی که در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام و هنگام ماموریت مستشاری برای تقویت جبهه مقاومت اسلامی در نبرد با گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها به لقاء حق نائل شد؛ فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید.

کارنامه خدمات و مجاهدتهای آن شهید عزیز از مبارزات نهضت اسلامی و مقابله با جریان طاغوت و نفاق در مناطق غربی کشور، تا ایفای نقش برجسته در تشکیل شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی موفق عملیاتهای مختلف دفاع مقدس و رده های مختلف سپاه؛ و سرانجام شهادت در راه خدا، مصداق تحقق آیه شریفه و الذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنة عرفها لهماست.

که شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.

اینجانب شهادت این فرمانده دلاور را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران تبریک و تسلیت گفته، برای آن مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های حق علیه باطل علو درجات، برای همرزمان غیورش صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسالت می نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران


پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به مناسبت شهادت سردار حسین همدانی

نتیجه تصویری برای تصاویر تسلیت همدانی

آیت الله آملی لاریجانی در پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی را تسلیت گفت.


متن پیام رئیس قوه قضاییه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت سردار سرافراز سرتیپ پاسدار شهید حسین همدانی موجب تاثر و اندوه اینجانب گردید.

این شهید بزرگوار که پس از سالها مجاهدت و پاسداری از آرمانهای مقدس اسلام عزیز و نبرد با مظاهر کفر و نفاق، شربت شیرین شهادت را نوشید و به خیل کاروان شهیدان انقلاب اسلامی پیوست، از مجاهدان فی سبیل الله بود که شهادت را فخر خود می دانست و چه نیکو در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام و هنگام ماموریت مستشاری برای تقویت جبهه مقاومت اسلامی به آرزوی خود رسید.

اینجانب شهادت این سردار پر افتخار را به محضر حضرت امام زمان(عج)، رهبری معظم انقلاب اسلامی(مدظله)، جان برکفان نظامی بویژه پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و به خصوص خانواده مکرمشان تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهید بزرگوار را از درگاه الهی مسئلت دارم.

صادق آملی لاریجانی



در پی شهادت سردار حسین همدانی از فرماندهان ارشد سپاه قدس در سوریه، حضرت آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی با صدور پیامی شهادت این سردار سرافراز سپاه اسلام را تسلیت گفت.

نتیجه تصویری برای تصاویر تسلیت همدانی

متن پیام این مرجع عالیقدر به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ولاتحسبن‌الذین قتلو فی‌سبیل‌الله امواتا و احیاء‌ عند ربهم یرزقون

در امتداد جهاد میان حق و باطل که از آغاز خلقت انسان‌ها تداوم داشته است و در عرصه انقلاب اسلامی با شکوه بیشتری متجلی شد، فرماندهان شجاع و با بصیرتی که در تمام جبهه‌ها حضور حماسی داشتند و دشمنان را پریشان و اسلام را سربلند ساختند، خدمت بسیار بزرگی به اسلام و انقلاب انجام دادند که از جمله این فرماندهان برادر عزیز ما سردار حسین همدانی بود که بعد از دوران دفاع مقدس نیز که در آن دوره همیشه نقش‌آفرین بودند در جبهه‌های عراق و سوریه و در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) در این دو کشور خصوصا سوریه حضور بسیار موثر داشت.

این سردار رشید که پیوسته با اینجانب مرتبط بود همیشه آرزوی شهادت داشت و به آرزوی خود رسید.

اینجانب ضمن تسلیت به محضر امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری و کلیه همرزمان ایشان وهمه جهادگران و اهالی محترم منطقه همدان و بازماندگان محترمشان برای آن شهید والامقام علو درجات از خداوند متعال مسئلت می‌نمایند.

حسین نوری همدانی - 17/7/94


پیام تسلیت وزیر اطلاعات به مناسبت شهادت سردار همدانی

نتیجه تصویری برای وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت شهادت سردار همدانی گفت که سردار همدانی با حرکت در مدار خدمتگزاری به اسلام راستین ، جاودانه شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی افزود: در این عروج عاشورایی فرمانده رشید و نام آور دفاع مقدس سردار حسین همدانی در آستانه ماه محرم و عزای قافله سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بار دیگر داغ فراق پیشگامان میدان تکلیف و عمل خالصانه را برانگیخت.

آن سردار جان برکف اسلام با درک عمیق از تحولات پیچیده منطقه و صف بندی های ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان خاستگاه تمامی حق طالبان جهان تا آخرین لحظه حیات از پای نایستاد و با تکیه بر ایمان سترگ و اندوخته های فراوان دهه های متمادی و تجربه اندوزی در میدان های خطیر رزم و جهاد با حرکت در مدار خدمتگزاری به اسلام راستین جاودانه شد .

بی شک خون سرخ مجاهد الی الله سردار همدانی و سایر شهیدان عرصۀ مبارزه با جریان های تکفیری، ترسیم گر اسلام رحمانی و رسواگر چهره پلید خناسان در معرفی اسلام غیرواقعی است.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به مقام معظم رهبری، خانواده و منسوبین و همسنگران عزیزش ، یاد و خاطره مجاهدت های ماندگار آن عزیز واصل و پیوسته به قافله نورانی شهیدان را گرامی می دارم.


نتیجه تصویری برای محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی تاکید کرد: سردار همدانیدر هيچ عملياتي در دوران دفاع مقدس غايب نبود و تا پايان عمر پر بركتش در دفاع از اسلام از هيچ تلاشي مضايقه نكرد.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظامدر ادامه افزود: اينجانب سوگمندانه شهادت اين سردار بزرگ را به محضر مبارك حضرت وليعصر عج الله تعالي فرجه الشريف ،فرمانده معظم كل قوا ،همرزمانم در نيروهاي مسلح بويژه يكايك برادرانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و عموم مردم وفادار و غيور استان همدان و به دودمان شريف همداني علي الخصوص همسر و فرزندان ارجمند ايشان تبريك و تسليت عرض نموده ،از درگاه حضرت باري تعالي براي آن شهيد وارسته و والا مقام،علو درجات و براي عموم بازماندگان ،صبر و اجر و دوام توفيق ،طلب ميكنم.

متن کامل این این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

فرمانده سرافراز سپاه اسلام و يادگار گرانقدر دفاع مقدس سردار سرتيپ پاسدار حسين همداني پس از قريب ٤٠ سال مجاهدت،جانفشاني و فداكاري در راه خدا به زيارت حضرت حق شتافت. همه كسانيكه همداني را ميشناسند،نيك واقفند كه او فرمانده اي شجاع،صبور،فداكار و مخلص بود. او در پذيرش ماموريت هاي خطير،پيشتاز و در حضور در صحنه هاي خطر ،ممتاز بود.

از اولين مناطقي كه از لوث وجود بعثيان در دوران دفاع مقدس آزاد شد روستاهاي دشت ذهاب بود كه افتخار آزاد سازي آن متعلق به همداني و همرزمان اوست. او در هيچ عملياتي در دوران دفاع مقدس غايب نبود و تا پايان عمر پر بركتش در دفاع از اسلام از هيچ تلاشي مضايقه نكرد.

همداني از سابقون به شمار مي آمد و اجر مجاهداتش جز با شهادت تكميل نمي‌شد.

دشمنان ما بايد بدانند گر چه برادر و سردار عزيزي را از دست داده ايم ليكن بي ترديد با عروج هر مجاهدي چون همداني،صدها همداني ديگر سلاح در دست در جبهه دفاع از حق حضور خواهند يافت.

اينجانب سوگمندانه شهادت اين سردار بزرگ را به محضر مبارك حضرت وليعصر عج الله تعالي فرجه الشريف ،فرمانده معظم كل قوا ،همرزمانم در نيروهاي مسلح بويژه يكايك برادرانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و عموم مردم وفادار و غيور استان همدان و به دودمان شريف همداني علي الخصوص همسر و فرزندان ارجمند ايشان تبريك و تسليت عرض نموده ،از درگاه حضرت باري تعالي براي آن شهيد وارسته و والا مقام،علو درجات و براي عموم بازماندگان ،صبر و اجر و دوام توفيق ،طلب ميكنم.


پیام شمخانی به مناسبت شهادت سردار همدانی

نتیجه تصویری برای شمخانی

دبیر شورای عالی امنیت ملی و رییس هیات امنای محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیامی شهادت سردار حسین همدانی در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

در پیام دریابان علی شمخانی آمده است: روح بلند مالک اشتر دوران، سردار حسین همدانی در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (س) به هم‌رزمان شهیدش پیوست و حسرت بازماندگان از غافله شهیدان را افزون ساخت.

شهادت ایشان که سرداری عالی‌قدر، استراتژیستی توانا و خار چشم دشمنان و تکفیری‌های تروریست و حامیان آنان بود ضایعه‌ای عظیم برای جبهه مقاومت و در عین حال پشتوانه‌ای برای پیروزی نهایی و استمرار مسیر مقاومت و شهادت است.


اینجانب با عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه فرمانده معظم کل قوا، مردم شریف ایران، پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده مکرم ایشان، علو درجات سردار خستگی‌ناپذیر را که از بنیانگذاران محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت بود، خواستارم.

بی‌شک مبارزه بی‌امان با تروریسم تکفیری با ریخته شدن این خون‌های پاک شتابی مضاعف خواهد گرفت و با نابودی کامل این جریان ضدانسانی انتقام خون این شهید از تروریست‌های تکفیری گرفته خواهد شد.



پیام تسلیت شهردار تهران به مناسبت شهادت سردار همدانی

محمدباقر قالیباف شهردار تهران در پیامی شهادت سردار همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

نتیجه تصویری برای قالیباف

متن پیام شهردار تهران بدین شرح است؛

جهاد ادامه دارد...

'هنر آن است که بمیری، پیش از آن که بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند که اینچنین مرده اند'.
حاج حسین همدانی هدیه اش را دریافت کرد و به جرگه زندگان پیوست.

حسین عزیز موسس سپاه همدان و موسس و فرمانده تیپ (و بعدها لشکر) انصارالحسین (ع) بود و نقش فعال و موثری در حل غائله شمال غرب کشور داشت و از ابتدای جنگ تحمیلی تا انتهای آن حضور در همه جبهه های میانی و جنوب را در کارنامه جهادش ثبت کرد.

رشادت و توان هدایت وی باعث شد تا دوبار نشان فتح را به سبب فرماندهی ممتازش از دستان فرمانده کل قوا دریافت کند.
پس از اتمام دوران دفاع مقدس برغم همه دلایلی که هر کدامشان می توانست برای استراحت و سبک کردن کارهایش کافی باشد، حضور مقاومت در عراق، لبنان و سوریه را برگزید و بلاانقطاع و ماهها دور از همسر و خانواده در جبهه ها ماند.
صبر، صداقت، متانت و پیگیری سبب محبوبیت او بین دوستان و کسب اهداف مورد نظر وی شده بود.

با شهادت سردار همدانی از جرگه کهنه سرداران انقلاب یک تن کم شد و این کاستی را خداوند عالم با رویشهای تازه جبران خواهد کرد؛ صدها جهادگر جوان هستند که در مسیر مجاهدت، پایمردانه و هوشمندانه توان افزایی و تجربه اندوزی می کنند که در زمان مناسب گوهر درخشان آسمان انقلاب اسلامی ایران خواهند بود.
شهادت در راه مبارزه با شقی ترین افراد زمان هدیه خداوند به حسین عزیز بود.

این شهادت را خدمت رهبر فرزانه انقلاب، همسر گرانقدر و فرزندان عزیز ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم. امیدواریم پروردگار متعال بر درجات این شهید عزیز بیافزاید و همه ما را بر صراط مستقیم و ادامه جهاد پایدار نماید.
'
درعالم رازی هست که جز به بهای خون فاش نمی شود'

حسین جان! افشای راز عالم و حلاوت شهادت گوارای طبع منیع و روح بلندت باد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته(پنجشنبه) در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار