همدان تابستان سختی درآب وبرق خواهدداشت

مدیرعامل شرکت توزیع برق همدان گفت: این استان با توجه به خشکسالی و کمبود بارش، تابستان سختی را در دو بخش آب و برق پیش رو خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴ 06 March 2015

مدیرعامل شرکت توزیع برق همدان گفت: این استان با توجه به خشکسالی و کمبود بارش، تابستان سختی را در دو بخش آب و برق پیش رو خواهد داشت.

به گزارش فارس ؛  حاجی ‌رضا تیموری در آیین پایانی مسابقات ورزشی فجر 4 صنعت آب و برق استان با بیان اینکه ورزش، اخوت و مهربانی را در بین همکاران این شرکت ‌ها ایجاد می ‌کند، افزود: به دنبال برقراری اتحاد و همدلی در بین کارکنان این صنعت، رضایت مردم از خدمات نیز حاصل می‌ شود.

وی با بیان اینکه صنعت آب و برق به دنبال تعامل بیشتری در حوزه‌ های کاری و برنامه‌ های ورزشی است، اظهار کرد: با توجه به خشکسالی و کمبود بارش در استان تابستان سختی در دو بخش آب و برق وجود دارد که باید با مدیریت مصرف این بحران را پشت سر گذاشت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق همدان با تأکید بر صرفه ‌جویی از سوی همه اقشار جامعه یادآور شد: بسیاری از ما می ‌دانیم امسال مشکل آب وجود دارد اما صرفه‌ جویی نمی‌ کنیم در حالی که باید به بالا نبودن حجم آب سدها نیز توجه کرد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر صرفه‌ جویی و دوری جستن از اسراف یادآور شد: کمک کردن به مصرف بهینه بسیار مهم است و باید همه مردم به ویژه در سال آتی به این مهم توجه کنند.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: وزارت نیرو یکی از وزارت خانه‌ هایی است که به حرکت و فعالیت و ورزش در سطح کلان توجه ویژه‌ای دارد که باید با نگاه جدی آن را دنبال کرد.

سید عبدی افتخاری با تأکید بر اینکه ورزش علاوه بر نشاط و شادابی پرسنل بر کارایی نیز اثرگذار است، افزود: موفقیت به شادابی و نشاط کارمندان وابسته است و ورزش این مهم را تحقق می ‌بخشد.

وی با بیان اینکه همدان قابلیت استفاده بیشتر از فضاهای ورزشی را دارد، افزود: وزارت نیرو در رشد و توسعه ورزش استان نقش موثری دارد و برگزاری مسابقات از سوی این وزارتخانه موجب رشد بیشتر ورزش می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار