استقبال خوب از نمایشگاه هفته تربیت بدنی شیراز

معاون توسعه ورزش اداره ورزش وجوانان شهرستان شیراز با اشاره به استقبال گسترده مردم از نمایشگاه ویژه هفته تربیت بدنی گفت:حضور ورزش دوستان به ویژه جوانان مهمترین دستاورد برگزاری این نمایشگاه بود.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 12 October 2015

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سید جواد کشاورز،بیان داشت: در این نمایشگاه بیش از چهل هیات ورزشی با پرپایی غرفه و اجرای برنامه های ورزشی توانستند رشته های خود را به علاقه مندان به ورزش معرفی کنند.

وی افزود: می کوشیم با هماهنگی و نظم بهتری این نمایشگاه را در طول سال و به مناسبت های مختلف برگزار کنیم.

معاون توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان شیراز گفت: بسیاری از مردم به ورزش علاقه مند هستند اما عدم شناخت از رشته های مختلف و قوانین و مقررات حاکم بر آن موجب می شود تا آنها نتوانند رشته ورزشی دلخواه خود را انتخاب کنند.

وی ادامه داد:برگزاری نمایشگاه باهمکاری هیات های ورزشی باهدف ارائه دستاوردهاو شناسایی مباحث فنی رشته های مختلف به عموم مردم می تواند این مشکل را برطرف کند.

کشاورز، با تاکید بر همکاری دستگاه های مرتبط با توسعه ورزش همگانی به ویژه ورزش و جوانان و شهرداری افزود: خوشبختانه درامربرگزاری این نمایشگاه،معاونت فرهنگی شهرداری همکاری بسیار مطلوبی با جامعه ورزش و جوانان شیراز داشت که قابل تقدیر است.

وی بیان داشت:ورزش همگانی، پرداختن مردم به ورزش حتی در زمانی کوتاه با توجه به امکانات موجود و شرایط افراد است.

کشاورز اضافه کرد: مسئولان ورزش استان فارس و شهرداری شیراز بر اساس استقبال مردم، برنامه های توسعه ورزش همگانی این کلانشهر را طرح ریزی کرده اند.

نمایشگاه توانمندی های هیات های ورزشی شیراز به مناسبت هفته تربیت بدنی به مدت چهار روز در بلوار چمران شیراز بر گزار شد.

از 26 مهر تا دوم آبان به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار