مولاوردی: افزایش صادرات غیرنفتی و اشتغال جوانان برنامه امسال دولت است

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: افزایش صادرات غیرنفتی و اشتغال جوانان برنامه امسال دولت است.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 12 October 2015
 به گزارش تابناک مازندران از میاندورود، شهیندخت مولاوردی در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به سفرهای استانی دولت اظهار داشت: در حوزه زنان و خانواده به محورهای قانونی توجه می‌کنیم.
وی، جوانان و اشتغال را برنامه‌های مهم سفر رئیس‌جمهور اعلام کرد و افزود: اشتغال 90 درصد نامه‌های دریافتی در سفرها را تشکیل می‌دهد و دختران بیکار بخشی از جوانان هستند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه افزایش صادرات غیرنفتی، رونق پایدار و اشتغال جوانان از برنامه‌های امسال دولت است تأکید کرد: دید جوانان باید به اشتغال در بخش دولتی تغییر یابد و شرایط ورود جوانان به بازار کار و بخش خصوصی را با تدابیر دولت فراهم کنیم و با اتکا به این ظرفیت برای رفع چالش‌های کشور گام‌های اساسی برداریم.
وی افزود: هدف از این سفرهای استانی آشنایی با مشکلات مردم و فرصتی برای تحقق اهداف دولت است و آنچه در ابتدا به‌عنوان یک دستورالعمل در این سفرها باید اجرا شود، خودداری از وعده‌های اجرایی است چراکه بر اساس گزارش‌های دریافتی، برنامه‌ها در چهارچوب برنامه‌ها تصویب می‌شود.
مولاوردی با اشاره به مشکلات طرح شده شهرستان میاندرود تأکید کرد: مشکلاتی که در این شهرستان وجود دارد یقیناً دولت برای رفع آن توجه خواهد کرد و در مصوبات دولت گنجانده خواهد شد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور برنامه ششم توسعه باید با برنامه توسعه قبلی متفاوت باشد و مباحث مهم گردشگری، محیط‌زیست و کشاورزی در دستور کار دولت قرار دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار