كتاب " هیپنوتیزم مشتری" از نوشته های یكی از كاركنان نفت و گاز مارون منتشر شد

کد خبر: ۱۱۰۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ 29 May 2023

مهدی پژوهان، از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، کتابی تحت عنوان" هیپنوتیزم مشتری" را پس از 7 ماه مطالعه و پژوهش، تالیف کرد و به چاپ رساند.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، در این کتاب 100 روش جذاب برای فروشنده حرفه ای شدن، معرفی شده است که عمدتا بر اساس الگوی برایان تریسی در ارائه تکنیک های دستیابی به موفقیت در راه اندازی کسب و کار توسعه یافته اند.

پژوهان این کتاب را برای پیشرفت کسب و کارهای فعال از طریق ایجاد توان متقاعدسازی و شخصیت شناسی مشتری، مفید می داند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار