افتتاح نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی قم

سومین نمایشگاه توانمندیهای تولیدی و صادراتی قم روز سه شنبه با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مسوولان دستگاه های مختلف اجرایی این استان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶ 13 October 2015
به گزارش تابناک قم، مدیرعامل شرکت توسعه نمایشگاه های بین المللی قم با بیان اینکه نمایشگاه مذکور با هدف ارایه توانمندی های تولیدی استان همه ساله همزمان با هفته ملی استاندارد برگزار می شود، اظهار داشت: در نمایشگاه امسال بیش از 25 شرکت و برند صاحب نام و معتبر استان در زمینه های مختلف صنایع شیمیایی، پوشاک پتروشیمی، صنایع چوب، مبلمان، برق و انرژی خورشیدی حضور دارند.

سید حسین میرسراجی با بیان اینکه علاوه بر این تعداد 7 اتحادیه و تشکل صنفی صادراتی و خوشه های مختلف کفش و سیمان نیز در این نمایشگاه شرکت کرده اند، افزود: در نمایشگاه امسال در مجموع در 32 غرفه در متراژهای مختلف آخرین قابلیت های تولیدی استان به نمایش گذاشته می شود.

میر سراجی برگزاری این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای ایجاد پیوند میان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دانست، و افزود: این نمایشگاه علاوه بر آشنایی مردم با محصولات تولیدی استان زمینه آگاهی عمومی از خلاقیت ها، ابتکارات و کار آفرینی های صورت گرفته در حوزه تولید و صادرات را نیز فراهم می کند.

وی با اشاره به برخی ناهماهنگی هایی که بین شرکت های تولیدی و دستگاه های اجرایی برای برپایی این نمایشگاه بوجود آمده است، تصریح کرد: بدون شک عدم هماهنگی موجود و آماده نشدن کامل برخی غرفه ها مشکلاتی را در نحوه برگزاری این نمایشگاه ایجاد کرده، لذا باید این معضل برای دوره های بعدی این نمایشگاه برطرف شود. 

این نمایشگاه تا 24 مهرماه همه روزه از ساعت 16 تا 22 در محل نمایشگاه های دایمی قم واقع در بلوار شهید نواب جنب ساختمان استانداری برای بازدید عموم دایر است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار