تخصیص اعتبار برای راهسازی در مشگین‌‌شهر

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های راهسازی در مشگین‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 14 October 2015

ابراهیم امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: اختصاص این میزان اعتبار در سایه توجه دولت تدبیر و امید بی‌نظیر است به طوری که با تامین این اعتبار و اجرای پروژه‌های مختلف سطح ایمنی جاده‌های اردبیل ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه در حوزه راه و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین‌شهر به عنوان زیرساخت توسعه همه‌جانبه اقدامات خوب و موثر انجام شده است، افزود: در سال گذشته بزرگترین پروژه‌ راهسازی استان که همان محور چهار بانده اردبیل ـ مشگین‌شهر بود عملیات اجرایی‌اش آغاز شده و به سرعت در حال انجام است.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه محور چهار بانده مشگین‌شهر ـ اردبیل با اعتبار 120 میلیارد تومان و عقد قرار‌داد با قرارگاه خاتم‌الانبیا به سرعت در حال اجرا است، گفت: این پروژه در سه محور در حال اجرا است که امیدواریم 5 کیلومتر مسیر مشگین‌شهر ـ فخرآباد در ماه‌های آینده به بهره‌برداری برسد.

امامی تصریح کرد: با حضور وزیر راه و شهرسازی اوایل امسال 15 کیلومتر از این مسیر با تامین اعتبار 27 میلیارد تومانی افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید و امیدواریم ادامه عملیات اجرایی این پروژه نیز با سرعت بیشتری به انجام برسد.

این مسئول ادامه داد: در کنار عملیاتی شدن این پروژه ما ترمیم، توسعه و تقویت محور مواصلاتی مشگین‌شهر ـ پارس‌آباد و اهر ـ مشگین‌شهر را نیز در دست اقدام داریم که قسمتی از روکش آنها به انجام رسیده است.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به اینکه ورودی چهار شهر قصابه، لاهرود، مرادلو و فخرآباد نیز در سال‌های اخیر ساماندهی شده است، بیان کرد: به برکت روی کار آمدن دولت تدبیر و امید عملیات آسفالت‌ریزی 15 راه روستایی نیز به انجام رسیده است.

امامی افزود: با اقدامات مهمی که طی دو سال اخیر در حوزه راه شهرستان انجام شده بیش از 40 میلیارد تومان منابع اعتباری در این حوزه هزینه شده و یا در حال هزینه‌کرد هستیم.

وی گفت: در سایه این تلاش‌ها و تحرک جدی ما وضعیت متفاوتی را در تردد جاده‌ای و ارتقای ایمنی شاهد هستیم به طوری که 60 درصد تصادفات فوتی و جرحی محور اردبیل ـ مشگین‌شهر کاهش یافته است.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر عنوان کرد: در حالی که در سال‌های گذشته محور اردبیل ـ مشگین‌شهر پرحادثه‌ترین و مرگ‌بارترین جاده مواصلاتی تلقی می‌شد اما با اقدامات انجام شده تا حدود زیادی این موانع و مشکلات برطرف شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار