برگزاری رقابت‎های اسکواش سردارهمدانی

رئیس ورزش و جوانان مریانج گفت: در رشته اسکواش در دو بخش آقایان و بانوان یک دوره مسابقه با نام سردار همدانی در مریانج برگزار می‌شو
کد خبر: ۱۱۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 15 October 2015
رئیس ورزش و جوانان مریانج گفت: در رشته اسکواش در دو بخش آقایان و بانوان یک دوره مسابقه با نام سردار همدانی در مریانج برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛سید امیرحسینی  اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان مریانج در هفته تربیت بدنی برنامه‎های خود را در دو بخش فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در بخش فرهنگی مراسم غبارروبی مزار شهدای ورزشکار مریانج را در برنامه داریم، تصریح کرد: در هفته تربیت‎بدنی با حضور در منازل تعدادی از خانواده‌های شهدای ورزشکار، یاد آنها را گرامی خواهیم داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج با بیان اینکه در طول مسابقات ورزشی نیز برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی را اجرا خواهیم کرد؛ از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی خبر داد و افزود: در بخش بانوان و در رشته کاراته میزبان مسابقات استانی نونهالان، نوجوانان و جوانان خواهیم بود.

وی بیان کرد: در رشته اسکواش نیز در دو بخش آقایان و بانوان به صورت آزاد یک دوره مسابقه را به یاد و نام سردار همدانی برگزار خواهیم کرد.

حسینی تاکید کرد: در رشته‎های کشتی، والیبال، فوتبال پیشکسوتان، تنیس روی میز، بدمینتون، بدنسازی نیز مسابقات متعددی با حضور ورزشکاران برتر استان و استان‌های همجوار برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری جشنواره ورزش‎های بومی ـ محلی خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت موجود در روستاهای همجوار یک دوره مسابقات بومی محلی را برگزار خواهیم کرد تا شاهد نمایش فرهنگ روستاهای همجوار باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج خاطرنشان کرد: طی این هفته یک دوره مسابقات طناب‌کشی در بخش آزاد را برگزار خواهیم کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار