همزمان با سراسر کشور

آزمون سنجش مهارت با حضور 3400 داوطلب خراسان جنوبی برگزار می‎شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای خراسان جنوبی گفت: آزمون سنجش مهارت با حضور 3400 داوطلب خراسان جنوبی برگزار می‎شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 15 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خوش آیند در جمع خبرنگاران با اشاره به پنجمین مرحله آزمون سنجش مهارت در استان، اظهار داشت: تعداد 3 هزار و 227 نفر در پنجمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 94 در 187 حرفه ثبتنام کردهاند که از این تعداد یکهزار و 415 نفر مرد و یکهزار و 812 نفر زن هستند، همچنین تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

وی ادامه داد: پنجمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزههای (صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و غیره) فردا پنجشنبه و چهارمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 1394 پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفهای روز جمعه 24 مهرماه جاری برگزار میشود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفهای خراسان جنوبی تصریح کرد: 176 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزههای صنعت ساختمان و تفاهمنامهها در 25 حرفه که فردا برگزار میشود، ثبتنام کردهاند که از این تعداد 158 نفر مرد و 18 نفر زن هستند.

خوشآیند با اشاره به مراحل اجرای آزمونهای سنجش مهارت، افزود: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخشهای صنعت ساختمان، تفاهمنامهها( صنایع دستی، فرش و نان و غله) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمونهای مذکور ثبتنام کردهاند، میتوانند از 21 تا 22 مهر ماه جاری با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی گفت: همچنین متقاضیان شرکت در پنجمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 94 (کارآموزان بخشهای دولتی و آموزشگاههای آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبتنام کردهاند، از 21 تا 22 مهر ماه جاری با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفهای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استانها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزههای تعیین شده مراجعه کنند.

خوشآیند با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت افزود: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، میتوانند با شماره تلفنهای 32519616-026، 32519727-026 و 32522256- 026 تماس حاصل کنند یا به مراکز آموزش فنی و حرفهای شهرستان محل اقامت خود مراجعه کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار