کمبود زیرساخت‌ها مهمترین مشکل البرز است

کد خبر: ۱۱۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵ 17 October 2015

استاندار البرز با تأکید بر اینکه پروژه مسکن مهر بر دوش البرز سنگینی می‌کند، گفت: کمبود زیرساخت‌ها مهمترین مشکل استان البرز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن مهر البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان در این استان ارتقای زیرساخت‌ها است.

وی ادامه داد: متأسفانه نبود و کمبود زیرساخت‌ها در استان البرز سبب شده است که خدمات رسانی‌ها در بسیاری از موارد با مشکلات اساسی مواجه شود.

استاندار البرز تأکید کرد: در این استان تازه تأسیس که اغلب ادارات آن هنوز در سطح شهرستانی هستند با کمبود بسیاری از زیرساخت‌ها مواجه هستیم، در این بین پروژه‌های نیمه تمام و بلاتکلیف مسکن مهر نیز بر دوش البرز سنگینی می‌کند.

طهایی با پیشنهاد اجرای طرح‌های خودکفایی در پروژه‌های مسکن مهر به منظور رفع دغدغه‌های انشعابات، خواستار توجه بیشتر مسئولان نیز با تخصیص اعتبارات بیشتر در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر شد.

وی توسعه خدمات رسانی به مردم در این استان را یکی از مهمترین اولویت‌ها دانست و گفت: باید تلاش خود را برای ارتقای خدمات دو چندان کرده و استانداردهای لازم در این زمینه را به صورت اساسی پیگیری کنیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: خدمات استان البرز هم اکنون با استانداردها فاصله بسیاری دارد و لازم است تا مدیران در دستگاه‌های مختلف به توسعه این خدمات توجه داشته باشند.

طهایی با اشاره به اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری است گفت: لازم است تا با استفاده از این ظرفیت‌ها به سمت توسعه و تحولات اساسی این استان پیش برویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار