تیم شهرداری اردبیل به مربی باتجربه نیاز دارد

سرمربی سابق تیم شهرداری اردبیل گفت:‌ تیم شهرداری اردبیل به یک مربی کاربلد، باتجربه و سرد و گرم چشیده نیاز دارد تا بتواند از این وضعیت بحرانی خلاصی پیدا کند.
کد خبر: ۱۱۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 20 October 2015

مرسل وقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: اصلا صحبتی در مورد پذیرفتن سرمربیگری تیم شهرداری اردبیل نشده و حضورم در این تیم به عنوان سرمربی صحت ندارد.

وی با بیان اینکه به هیچ‌وجه تمایلی به بازگشت دوباره به این تیم ندارم، یادآور شد: هر چند در کنار تیم نیستیم تا مشکل این تیم را ارزیابی کنیم اما تیم شهرداری اساساً با مشکلات روحی و روانی روبه‌رو است و بازیکنان آن هر چند نفرات خوبی در زمین هستند اما پر استرس بازی می‌کنند.

سرمربی سابق تیم شهرداری اردبیل گفت: این تیم قابلیت بازگشت به جایگاه قبلی خود را دارد به شرط آنکه مشکل روحی و روانی تیم برطرف شود.

وقری بیان کرد: تیم شهرداری از آمادگی جسمانی و تمرینی خوبی برخوردار است ولی آمادگی روانی در این تیم با ضعف‌هایی روبه‌رو است.

وی در مورد اخراج سرمربی سابق این تیم افزود: این اخراج‌ها در فوتبال طبیعی است و بعد از چند ماه یا از طرف باشگاه صورت می‌گیرد یا خود مربی تصمیم می‌گیرد تا کنار برود.

سرمربی سابق تیم شهرداری اردبیل ادامه داد: در چنین شرایطی بهتر است سرمربی برای این تیم انتخاب شود که شرایط سخت سرمربیگری را تجربه کرده باشد و انگیزه کافی برای کار کردن داشته باشد.

وقری تصریح کرد: باید به فکر جذب یک مربی با تجربه و کاربلد بود وگرنه غیر از این هیچ مربی دیگر نمی‌تواند این تیم را جمع و جور کند.

وی در مورد گزینه‌های مطرح شده برای سرمربیگری تیم شهرداری اردبیل نیز گفت: در مورد این گزینه‌ها باید عوامل باشگاه نظر خود را ارائه کنند تا بهترین گزینه از بین چهره‌های مطرح برگزیده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار