سارقان خودروهای دامغان و شاهرود بازداشت شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان از بازداشت سارقان خودرو که در شهرستان‌های دامغان و شاهرود سرقت کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 05 March 2024

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ سید علی میراحمدی امروز (۱۵ اسفند ماه) اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت از داخل خودرو در شهرستان دامغان، دستور اکید صادر شد تا ماموران به‌صورت ویژه و تخصصی نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنند.

وی به گشت‌زنی‌های هدفمند و تحقیقات گسترده و غیرمحسوس پلیس در این رابطه اشاره و بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان دامغان در تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی یکی از سارقان سابقه‌دار، متهم را هنگام سرقت یک دستگاه خودروی پراید شناسایی و دستگیر کردند.

او با بیان اینکه سارق در تحقیقات به ۱۳ فقره سرقت خودرو با همدستی دو نفر از دوستان خود در شهرستان‌های دامغان و شاهرود اعتراف کرد، گفت: در بازرسی از خانه یکی از متهمان، یک دستگاه خودروی پراید سرقتی که اوراق شده بود، کشف شد.

وی به شناسایی و بازداشت همدستان سارق خودرو اشاره و اظهار کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و تحقیقات تکمیلی از سارقان همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت ضروری است، افزود: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و ارتقای سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه موجب کاهش وقوع سرقت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار