کد خبر: ۱۱۶۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳ 20 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، آهنگر مدیر کل ارشاد اسلامی مازندران با انتشار بیانیه ای شهادت آیت‌الله رییسی و هیئت همراه را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به این شرح است: 

 

 

پیام تسلیت مدیر کل ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت شهادت آیت‌الله رییسی و هیئت همراه  

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج شهادت گونه خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم مردمی، فساد ستیز و خستگی ناپذیر، عالم محبوب و معتبر حضرت آیت الله آل هاشم نماینده معزز ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه‌ی مجاهد و فعال، جناب آقای دکتر مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و گروه پروازی و دیگر همراهان را به پیشگاه مقدس آقا امام زمان (عج)، محضر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز و مردم بزگوار و شهیدپرور استان مازندران تسلیت عرض می نمایم.
بی شک شهادت این عزیزان ملت ایران اسلامی را در ماتم بزرگی فرو برد اما به عزتمندی و افتخارات مردم همیشه در صحنه و غیور این مرز و بوم افزود، چرا که همواره مسئولان و خدمتگزارانی میدانی و جهادی برای رفع موانع و مشکلات آنها پای کار هستند و از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد و از مهمترین عنصر هستی و وجودی خود یعنی جان خود می‌گذرند و آن را هم برای این مهم فدا می‌کنند.
از این رو به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید. مطئنا این راه ادامه خواهد داشت و مسیر خدمت به مردم برای پیشرفت و اعتلای ایران عزیز هموارتر از پیش خواهد شد.

احسان آهنگر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران




 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار