اخبار کامل انتظامی مازندران در ۳۰ خرداد ماه

سرهنگ عزيزي در خاتمه به نقش مشارکت هاي مردمي در برقراري نظم و امنيت اشاره کرد و از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشكوك موضوع را بلافاصله از طريق سامانه110 به پليس اطلاع داده تا از وقوع سرقت،پيشگيري ودر صورت وقوع ،نسبت به دستگيري سارق اقدام گردد.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴ 19 June 2024

به گزارش تابناک مازندران، خبرهای انتظامی مورخ 30تیرماه جهت انتشار تقدیم حضور می گردد. 

 

توقيف 3 دستگاه موتورسيکلت قاچاق در رامسر

 

فرمانده انتظامي استان مازندران از توقيف 3 دستگاه موتورسيکلت قاچاق مجموعا به ارزش 30 ميليارد ريال در شهرستان رامسر خبر داد.

 

سردار "حسن مفخمي شهرستاني" در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس ، در تشريح اين خبر اظهار داشت : در اجراي طرح هاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پليس آگاهي شهرستان رامسر با انجام اقدامات اطلاعاتي از نگهداري موتورسيکلت قاچاق توسط فردي در آن شهرستان با خبر شدند.

 

وي تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي هاي قضائي در بازرسي از مخفيگاه متهم 3 دستگاه موتورسنگين قاچاق فاقد پلاک و مدارک گمرکي را کشف کردند .

 

سردار مفخمي ارزش مجموع موتورسيکلت هاي کشف شده را بالغ بر 30 ميليارد ريال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم اين پرونده به مرجع قضائي معرفي شد و تحقيقات پليس در اين زمينه ادامه دارد .

 

فرمانده انتظامي استان مازندران در خاتمه از عزم پليس در برخورد با هنجار شکنان خبر داد و گفت: امنيت و آرامش مردم از مهمترين ماموريت هاي انتظامي است و قانون گريزان و مخلان نظم و امنيت عمومي همواره منتظر برخورد قاطع و بدون اغماض پليس باشند.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

آزادسازي 180 ميلياردي اراضي کشاورزي در رامسر 

 

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از آزادسازي 8 هزار و 800 مترمربع از اراضي کشاورزي به ارزش 180 ميليارد ريال در آن شهرستان خبر داد. 

 

سرهنگ " سيدجليل نبوي رستاقي" در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر تصرف غير قانوني، ديوارکشي و ساخت و سازهاي غير مجاز در زمين هاي کشاورزي دهستان جواهرده در  حوزه پاسگاه سخت سر شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر، افزود: در اجراي اين ماموريت، پس از هماهنگي هاي قضائي و با حضور نمايندگان اداره جهادکشاورزي نسبت به تخريب ديوارکشي ها و بناهاي ايجاد شده در اين زمين ها اقدام شد .

 

وي از آزادسازي 8 هزار و 800 مترمربع از اراضي کشاورزي در اين عمليات خبر داد و تصريح کرد: ارزش زمين هاي رها سازي شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر  180 ميليارد ريال برآورد شده است.

 

سرهنگ "نبوي" با اشاره به تشکيل پرونده براي يک نفر و معرفي وي به مراجع قضائي در اين ارتباط، اظهار داشت: حفظ بيت المال و اراضي ملي از دست متصرفين و سود جويان همواره در دستور کار پليس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضي ملي برابر قانون و با قاطعيت برخورد مي شود.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

دستگيري سارقان سيم برق حين سرقت 

 

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري2 سارق سابق دار وحرفه اي سيم و کابل برق با 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ " قاسم عزيزي" در بيان اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق وکابل مخابراتي در اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران يگان امداد قرار گرفت.

 

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي هاي همه جانبه سارقان سابقه دار را حين سرقت در حاشيه يکي از روستاها شناسايي کردندکه به محض مشاهده ماموران با رها کردن ابزار سرقت و اموال مسروقه با يک دستگاه موتور سيکلت متواري پا به فرار گذاشتند. 

 

فرمانده انتظامي شهرستان نکاء از تعقيب و دستگيري هر 2 متهم توسط ماموران خبر داد و تصريح کرد: متهمان پس از اعتراف به 6  فقره سرقت سيم برق با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

 

سرهنگ عزيزي در خاتمه به نقش مشارکت هاي مردمي در برقراري نظم و امنيت اشاره کرد و از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشكوك موضوع را بلافاصله از طريق سامانه110 به پليس اطلاع داده تا از وقوع سرقت،پيشگيري ودر صورت وقوع ،نسبت به دستگيري سارق اقدام گردد.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

کشف 4موتورسيکلت سرقتي در نور 

 

فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري سارقان و کشف 4دستگاه موتورسيکلت سرقتي خبرداد. 

 

سرهنگ " احمد اميني" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس در اين خصوص گفت : در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهرستان ، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران  انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

 

سرهنگ اميني گفت : ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي 2 سارق حرفه اي را شناسايي و دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنها در طي 2 مرحله 4 موتورسيکلت سرقتي را کشف کردند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان نور در پايان با اشاره به اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست: با تجهيز منازل و وسائط نقليه خود به تجهيزات امنيتي به ويژه دزدگير و قفل‌هاي استاندارد فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

انسداد محور کندوان از ساعت 12 امروز

 

رييس پليس راه استان گفت : محور کندوان از ساعت 12 امروز چهارشنبه مورخ 30تيرماه 1400 تا ساعت 20 همين روز و فردا 31 تيرماه نيز در همين ساعات بدليل حوادث احتمالي ناشي از طغيان رودخانه و سيلاب بسته خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ يداله جهان تاب در تشريح اين خبر بيان داشت : محور کندوان امروز از ساعت 1200 تا ساعت 20  به دليل حوادث احتمالي ناشي از طغيان رودخانه و سيلاب بسته خواهد بود.

 

رييس پليس راه استان مازندران خاطرنشان کرد :فردا پنج شنبه مورخ 31 تيرماه 1400 نيز از ساعت 1200 تا ساعت 20 نيز به همين دليل محور کندوان بسته خواهد بود.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

دستگيري سارق و کشف خودروي مسروقه در نور 

 

فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري يک سارق و کشف خودروي مسروقه پرايد دراين شهرستان خبر داد. 

 

 سرهنگ "احمد اميني" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس اظهار داشت: در پي اعلام سرقت يک خودروي پرايد ، ماموران پليس آگاهي شهرستان نور بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وي افزود : ماموران آگاهي شهرستان نور با انجام اقدامات تخصصي و تلاش بي وقفه ، خودروي سرقتي را شناسايي و متهم را پس از هماهنگي با مرجع قضايي در مخفيگاهش دستگير کردند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان نور با اشاره به کشف خودروي سرقتي و اعتراف متهم به 2فقره سرقت قطعات خودرو ، تصريح کرد : متهم پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.

 

سرهنگ اميني در پايان از شهروندان ومالکين خودرو خواست تا اتومبيل خود را به لوازم ايمني ضد سرقت مانند سيستم دزدگير، قفل فرمان، قفل پدال، سوئيچ مخفي و ساير لوازم بازدارنده از سرقت مجهز کنند.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

پايان راز 17فقره سرقت سيمهاي برق در نکا

 

ماموران انتظامي شهرستان نکا با شناسايي و دستگيري يک سارق حرفه اي به راز 17 فقره سرقت سيمهاي برق پي بردند. 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، ماموران انتظامي شهرستان نکا در پي دريافت خبرهاي متعددي مبني بر وقوع چند فقره سرقت سيم هاي برق،موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

ماموران انتظامي نکا پس از مشکوک شدن به تردد يک خودروي تيبا و با انجام استعلامات متعدد مالک آن را در يکي از شهرهاي استان همجوار شناسايي و با هماهنگي قضايي در اقدامي غافلگيرانه وي را دستگير کردند.

 

متهم پس از دستگيري در بازجويي هاي دقيق پليسي به 17 فقره سرقت سيم هاي برق در شهرستان نکا اعتراف کرد.

 

گفتني است که اين سارق حرفه اي پس از تشکيل پرونده به دستور مرجع قضايي تحويل زندان شد. 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

دستگيري 4زورگير و سارق مسلح 

 

رييس پليس آگاهي استان از دستگيري 4 زورگير مسلح و کشف يک قبضه اسلحه شکاري و بازگرداندن اموال سرقتي به مالباخته خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس،سرهنگ علي قيصري در تشرح اين خبر بيان داشت : ماموران پليس آگاهي در پي دريافت خبري مبني بر وقوع يک فقره سرقت مسلحانه در يکي از مناطق نوشهر ، ماموران موضوع را با حضور درمحل بصورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

وي افزود : ماموران پس از انجام تحقيقات ابتدايي پي بردند که سرقت مسلحانه در پي وجود اختلاف حساب با يکي از همدستان 3زورگير سابقه دار بوده،لذا هماهنگي هاي لازم با مرجع قضايي جهت دستگيري فرد مورد نظر صورت گرفت.

 

رييس پليس آگاهي مازندران از دستگيري فرد اجير کننده سارقان مسلح توسط ماموران خبر داد و افزود : ماموران پليس آگاهي پس از بازجويي از متهم دستگير شده 3 سارق مسلح فراري را شناسايي و دستگير کردند.

 

 وي از کشف 54ميليون ريال ، 300دلار آمريکا،يک قبضه اسلحه شکاري،2قبضه قمه و 50عدد فشنگ اسلحه شکاري خبر داد و تصريح داشت : ماموران پليس آگاهي متهمان را پس از اعتراف به جرم خود،با تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي کردند.

 

سرهنگ قيصري در خاتمه ضمن بيان اينکه اموال مالباخته به وي بازگردانده شد،خاطرنشان کرد : هرگونه  تسويه حساب با بکارگيري اسلحه گرم و يا سرد از جمله سلاح شکاري ويا قمه جرم بوده،و با خاطيان طبق قانون برخورد جدي مي شود،بنابراين از شهروندان خواهشمنديم در صورت اختلاف حساب با ديگران،راه قانون را انتخاب کرده تا دچار مجازات هاي قانوني نشوند.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

کشف سيگار خارجي قاچاق در "آمل" 

 

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف 4000 نخ سيگار خارجي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"مجيد باقري" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران در حين گشت زني و کنترل واحد هاي صنفي  به يک مورد واحد تجاري مشکوک شدند.

 

وي ادامه داد: ماموران کلانتري 11 با هماهنگي قضايي در بازرسي از واحد صنفي، تعداد 4000 هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق، 50 بسته پيپر و 20 بسته قرص غيرمجاز را كشف و تحويل اداره تعزيرات شهرستان دادند.

 

سرهنگ باقري با اشاره به اينکه در اين رابطه يک متهم نيز دستگير شد، تصريح کرد : فرد دستگير شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

 

فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به اينکه برخورد با سود جويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس اين شهرستان قرار دارد، ازشهروندان درخواست کرد :در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن و سامانه پيامك 110 به پليس اطلاع دهند.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 ، خبرهای انتظامی مورخ 30تیرماه جهت انتشار تقدیم حضور می گردد. 


توقيف 3 دستگاه موتورسيکلت قاچاق در رامسر

فرمانده انتظامي استان مازندران از توقيف 3 دستگاه موتورسيکلت قاچاق مجموعا به ارزش 30 ميليارد ريال در شهرستان رامسر خبر داد.

سردار "حسن مفخمي شهرستاني" در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس ، در تشريح اين خبر اظهار داشت : در اجراي طرح هاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پليس آگاهي شهرستان رامسر با انجام اقدامات اطلاعاتي از نگهداري موتورسيکلت قاچاق توسط فردي در آن شهرستان با خبر شدند.

وي تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي هاي قضائي در بازرسي از مخفيگاه متهم 3 دستگاه موتورسنگين قاچاق فاقد پلاک و مدارک گمرکي را کشف کردند .

سردار مفخمي ارزش مجموع موتورسيکلت هاي کشف شده را بالغ بر 30 ميليارد ريال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم اين پرونده به مرجع قضائي معرفي شد و تحقيقات پليس در اين زمينه ادامه دارد .

فرمانده انتظامي استان مازندران در خاتمه از عزم پليس در برخورد با هنجار شکنان خبر داد و گفت: امنيت و آرامش مردم از مهمترين ماموريت هاي انتظامي است و قانون گريزان و مخلان نظم و امنيت عمومي همواره منتظر برخورد قاطع و بدون اغماض پليس باشند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آزادسازي 180 ميلياردي اراضي کشاورزي در رامسر 

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از آزادسازي 8 هزار و 800 مترمربع از اراضي کشاورزي به ارزش 180 ميليارد ريال در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ " سيدجليل نبوي رستاقي" در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر تصرف غير قانوني، ديوارکشي و ساخت و سازهاي غير مجاز در زمين هاي کشاورزي دهستان جواهرده در  حوزه پاسگاه سخت سر شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر، افزود: در اجراي اين ماموريت، پس از هماهنگي هاي قضائي و با حضور نمايندگان اداره جهادکشاورزي نسبت به تخريب ديوارکشي ها و بناهاي ايجاد شده در اين زمين ها اقدام شد .

وي از آزادسازي 8 هزار و 800 مترمربع از اراضي کشاورزي در اين عمليات خبر داد و تصريح کرد: ارزش زمين هاي رها سازي شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر  180 ميليارد ريال برآورد شده است.

سرهنگ "نبوي" با اشاره به تشکيل پرونده براي يک نفر و معرفي وي به مراجع قضائي در اين ارتباط، اظهار داشت: حفظ بيت المال و اراضي ملي از دست متصرفين و سود جويان همواره در دستور کار پليس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضي ملي برابر قانون و با قاطعيت برخورد مي شود.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

دستگيري سارقان سيم برق حين سرقت 

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري2 سارق سابق دار وحرفه اي سيم و کابل برق با 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ " قاسم عزيزي" در بيان اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق وکابل مخابراتي در اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران يگان امداد قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي هاي همه جانبه سارقان سابقه دار را حين سرقت در حاشيه يکي از روستاها شناسايي کردندکه به محض مشاهده ماموران با رها کردن ابزار سرقت و اموال مسروقه با يک دستگاه موتور سيکلت متواري پا به فرار گذاشتند. 

فرمانده انتظامي شهرستان نکاء از تعقيب و دستگيري هر 2 متهم توسط ماموران خبر داد و تصريح کرد: متهمان پس از اعتراف به 6  فقره سرقت سيم برق با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ عزيزي در خاتمه به نقش مشارکت هاي مردمي در برقراري نظم و امنيت اشاره کرد و از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشكوك موضوع را بلافاصله از طريق سامانه110 به پليس اطلاع داده تا از وقوع سرقت،پيشگيري ودر صورت وقوع ،نسبت به دستگيري سارق اقدام گردد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

کشف 4موتورسيکلت سرقتي در نور 

فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري سارقان و کشف 4دستگاه موتورسيکلت سرقتي خبرداد. 

سرهنگ " احمد اميني" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس در اين خصوص گفت : در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهرستان ، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران  انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

سرهنگ اميني گفت : ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي 2 سارق حرفه اي را شناسايي و دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنها در طي 2 مرحله 4 موتورسيکلت سرقتي را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور در پايان با اشاره به اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست: با تجهيز منازل و وسائط نقليه خود به تجهيزات امنيتي به ويژه دزدگير و قفل‌هاي استاندارد فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

انسداد محور کندوان از ساعت 12 امروز

رييس پليس راه استان گفت : محور کندوان از ساعت 12 امروز چهارشنبه مورخ 30تيرماه 1400 تا ساعت 20 همين روز و فردا 31 تيرماه نيز در همين ساعات بدليل حوادث احتمالي ناشي از طغيان رودخانه و سيلاب بسته خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ يداله جهان تاب در تشريح اين خبر بيان داشت : محور کندوان امروز از ساعت 1200 تا ساعت 20  به دليل حوادث احتمالي ناشي از طغيان رودخانه و سيلاب بسته خواهد بود.

رييس پليس راه استان مازندران خاطرنشان کرد :فردا پنج شنبه مورخ 31 تيرماه 1400 نيز از ساعت 1200 تا ساعت 20 نيز به همين دليل محور کندوان بسته خواهد بود.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دستگيري سارق و کشف خودروي مسروقه در نور 

فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري يک سارق و کشف خودروي مسروقه پرايد دراين شهرستان خبر داد. 

 سرهنگ "احمد اميني" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس اظهار داشت: در پي اعلام سرقت يک خودروي پرايد ، ماموران پليس آگاهي شهرستان نور بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود : ماموران آگاهي شهرستان نور با انجام اقدامات تخصصي و تلاش بي وقفه ، خودروي سرقتي را شناسايي و متهم را پس از هماهنگي با مرجع قضايي در مخفيگاهش دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور با اشاره به کشف خودروي سرقتي و اعتراف متهم به 2فقره سرقت قطعات خودرو ، تصريح کرد : متهم پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.

سرهنگ اميني در پايان از شهروندان ومالکين خودرو خواست تا اتومبيل خود را به لوازم ايمني ضد سرقت مانند سيستم دزدگير، قفل فرمان، قفل پدال، سوئيچ مخفي و ساير لوازم بازدارنده از سرقت مجهز کنند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پايان راز 17فقره سرقت سيمهاي برق در نکا

ماموران انتظامي شهرستان نکا با شناسايي و دستگيري يک سارق حرفه اي به راز 17 فقره سرقت سيمهاي برق پي بردند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، ماموران انتظامي شهرستان نکا در پي دريافت خبرهاي متعددي مبني بر وقوع چند فقره سرقت سيم هاي برق،موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران انتظامي نکا پس از مشکوک شدن به تردد يک خودروي تيبا و با انجام استعلامات متعدد مالک آن را در يکي از شهرهاي استان همجوار شناسايي و با هماهنگي قضايي در اقدامي غافلگيرانه وي را دستگير کردند.

متهم پس از دستگيري در بازجويي هاي دقيق پليسي به 17 فقره سرقت سيم هاي برق در شهرستان نکا اعتراف کرد.

گفتني است که اين سارق حرفه اي پس از تشکيل پرونده به دستور مرجع قضايي تحويل زندان شد. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دستگيري 4زورگير و سارق مسلح 

رييس پليس آگاهي استان از دستگيري 4 زورگير مسلح و کشف يک قبضه اسلحه شکاري و بازگرداندن اموال سرقتي به مالباخته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس،سرهنگ علي قيصري در تشرح اين خبر بيان داشت : ماموران پليس آگاهي در پي دريافت خبري مبني بر وقوع يک فقره سرقت مسلحانه در يکي از مناطق نوشهر ، ماموران موضوع را با حضور درمحل بصورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود : ماموران پس از انجام تحقيقات ابتدايي پي بردند که سرقت مسلحانه در پي وجود اختلاف حساب با يکي از همدستان 3زورگير سابقه دار بوده،لذا هماهنگي هاي لازم با مرجع قضايي جهت دستگيري فرد مورد نظر صورت گرفت.

رييس پليس آگاهي مازندران از دستگيري فرد اجير کننده سارقان مسلح توسط ماموران خبر داد و افزود : ماموران پليس آگاهي پس از بازجويي از متهم دستگير شده 3 سارق مسلح فراري را شناسايي و دستگير کردند.

 وي از کشف 54ميليون ريال ، 300دلار آمريکا،يک قبضه اسلحه شکاري،2قبضه قمه و 50عدد فشنگ اسلحه شکاري خبر داد و تصريح داشت : ماموران پليس آگاهي متهمان را پس از اعتراف به جرم خود،با تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي کردند.

سرهنگ قيصري در خاتمه ضمن بيان اينکه اموال مالباخته به وي بازگردانده شد،خاطرنشان کرد : هرگونه  تسويه حساب با بکارگيري اسلحه گرم و يا سرد از جمله سلاح شکاري ويا قمه جرم بوده،و با خاطيان طبق قانون برخورد جدي مي شود،بنابراين از شهروندان خواهشمنديم در صورت اختلاف حساب با ديگران،راه قانون را انتخاب کرده تا دچار مجازات هاي قانوني نشوند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کشف سيگار خارجي قاچاق در "آمل" 

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف 4000 نخ سيگار خارجي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"مجيد باقري" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران در حين گشت زني و کنترل واحد هاي صنفي  به يک مورد واحد تجاري مشکوک شدند.

وي ادامه داد: ماموران کلانتري 11 با هماهنگي قضايي در بازرسي از واحد صنفي، تعداد 4000 هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق، 50 بسته پيپر و 20 بسته قرص غيرمجاز را كشف و تحويل اداره تعزيرات شهرستان دادند.

سرهنگ باقري با اشاره به اينکه در اين رابطه يک متهم نيز دستگير شد، تصريح کرد : فرد دستگير شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به اينکه برخورد با سود جويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس اين شهرستان قرار دارد، ازشهروندان درخواست کرد :در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن و سامانه پيامكي 110 به پليس اطلاع دهند.

------------------------------------------------------------------------------------------------

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار