آمادگی همه‌جانبه رباط‌کریم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

فرماندار رباط کریم گفت: تمهید‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در حوزه انتخابیه شهرستان رباط‌کریم اندیشیده شده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳ 02 July 2024

به گزارش «تابناک تهران» از "تهران ۲۰"، امید احمدی فرماندار رباط کریم گفت: تمامی مقدمات امور مربوط به ایام انتخابات در حوزه‌های پشتیبانی، مسائل امنیتی برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه دور اول انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ گونه مشکلی و با حضور پرشور مردم برگزار شد، ادامه داد: همچنین جلسات مشترکی به جهت هماهنگی و آموزش عوامل اجرایی، نظارت و ماموران حافظ امنیت شکل گرفته است.

احمدی با بیان اینکه همکاران در صدد رفع تمامی نواقصی که در دور گذشته بوده هستند، گفت: امروز جانمایی عوامل اجرایی برای اینکه بتوانند در روز انتخابات حاضر شود انجام می‌شود.

فرماندار رباط کریم با اشاره به گرم بودن هوا در روز جمعه، اظهار کرد: اقدامات مثبتی به جهت حال رفاه و آسایش شهروندان و مجریان انتخاباتی را فراهم کرده‌ایم.

وی گفت: از شهروندان تقاضا داریم در ساعت‌های مختلف به حوزه‌های اخذ رای مراجعه کنند و از ازدحام در شعب انتخاباتی پرهیز کنند و همچنین رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند

احمدی در پایان گفت: شهرستان رباط کریم در بین شهرستان‌های استان تهران رتبه خوبی را در مشارکت مردم داشته و امیدواریم هم شهرستانی‌های عزیز همچون دور اول انتخابات، مشارکت خوبی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار