اجرای اجرای پویش «با انرژی» در راستای کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در استان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از اجرای پویش «با انرژی» در راستای کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در بخش خانگی و تجاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰ 08 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ ناصری بیان داشت : با توجه به افزایش دمای هوا، مصرف برق نیز با توجه به افزایش استفاده از وسایل سرمایشی، روندی صعودی دارد و این امر نیازمند مدیریت مصرف است

وی افزود : آمار مصرف انرژی برق در سال‌های گذشته نشان می‌دهد که در ماه‌های تیر و مرداد میزان مصرف برق به حداکثر خود می‌رسد که مشارکت مشترکان برای صرفه‌جویی در مصرف برق زمینه ساز عبور از پیک مصرف برق در تابستان سال جاری خواهد بود.

ناصری ادامه داد : مشترکانی که ۱۵ درصد کاهش مصرف برق داشته باشندبه ازای هر کیلووات کاهش مصرف، تا سقف ۲هزارتومان پاداش صرفه‌جویی دریافت خواهند کرد.

وی یادآور شد : با ثبت نام در برنامه (اپلیکیشن) "با انرژی" سه گیگ اینترنت رایگان به مشترکان اختصاص پیدا می‌کند و برای همه شرکت کننندگان نیز جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده که هم‌استانی های عزیز ایلامی می‌توانند از پاداش‌ها و جوایز بهره‌مند شوند.

ناصری تاکید کرد : با تنظیم دمای کولرهای گازی روی ۲۵ درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی و نیز استفاده از وسایل پرمصرف مانند یخچال، ماشین‌های لباس شویی و ظرفشویی و اتو و ... در ساعات غیر پیک یعنی ساعات غیر از ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ و همچنین استفاده از روشنایی روز به جای روشنایی الکتریکی صرفه جویی بیش از ۱۵ درصدی میسر و محقق خواهد شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار