شناسایی انشعابات غیر مجاز در چرداول

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت : با تشکیل گشت اجرائیات آب در شهرستان چرداول انشعابات غیرمجاز و خانه باغ‌ها و مکان‌های اسکان موقت و غیر دائم که از آب شرب برای مصارف آبیاری باغات و بوستان‌ها استفاده می‌کنند را شناسایی و تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند.
کد خبر: ۱۱۷۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰ 13 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدی بازدید میدانی از وضعیت تاسیسات آبفا و آبرسانی به مشترکین، به شهرستان چرداول بیان داشت : لازم است فرمانداران شهرستان‌ها و بویژه فرمانداری چرداول در کمیته برنامه ریزی شهرستان تمهیدات لازم و اعتبار مورد نیاز را برای این حوزه اختصاص دهند تا روند امور آب و فاضلاب در شهرستان تسریع داده شود.

وی خواستار تامین آب شرب پایدار شهر آسمان آباد، ارتقاب خط انتقال آب بخش زاگرس از چاه "کورک" تا "زیرتنگ بیجنوند"، شهر "بلاوه" و روستاهای "پنج مزرعه" و مطالعه برای حفر چاه جدید به جهت تامین آب شرب روستاهای بالادست شد.

محمدی ادامه داد : پیشگامان رفع مشکل آب و یاری گران اصلی آبفا در تامین آب شرب، خود مشترکین هستند که با صرفه جویی، رعایت الگوی مصرف و پرهیز از مصارف غیر شربی از آب شرب سالم و بهداشتی، می‌توانند درصد بالایی از اشکالات در این خصوص را کاهش دهند.

وی تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه‌های آب، برخورد با انشعابات غیر مجاز لزوم تامین آب شرب پایدار آسمان باد، رفع مشکلات فاضلاب شهر شباب، لزوم استقرار آب و فاضلاب در بخش زاگرس از جمله مهمترین موضوعات بود که در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با فرماندار شهرستان چرداول مطرح شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار