استقرار اکیپ های شرکت های بیمه در محورهای مواصلاتی ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام به استقرار اکیپ های شرکت های بیمه تحت نظارت شورای هماهنگی بیمه های استان در محورهای مواصلاتی اشاره کرد.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵ 09 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی بیان داشت : از آنجا که در ایام اربعین حسینی ترددها به جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی با در صد بسیار بالایی در محور های استان ایلام افزایش می یابد و با توجه به شرایط ترافیکی موجود ، حجم ترافیک و تردد وسایل نقلیه شخصی و عمومی در راه های استان ایلام و احتمال اینکه وسایل نقلیه ای دچار حوادث ترافیکی شوند ؛ وجود دارد .

وی اظها کرد : برای جلوگیری از اتلاف وقت و سرگردانی زائرین حسینی جلسه تعاملی بین پلیس راه انتظامی استان ایلام و شورای هماهنگی بیمه های استان در خصوص ارزیابی ، تعیین خسارت و پرداخت وسایل نقلیه ای که دچار تصادف می شوند صورت گرفت . 

 

سرهنگ کهزادی ادامه داد : بر این اساس شرکت های بیمه استان برای تعیین و پرداخت خسارت در محور های استان (ایلام به مهران _ ایلام به ایوان _ ایلام به چرداول) حضور دارند .

 

وی گفت : در این راستا شماره تلفن ۱۴۰۱ از طرف شورای هماهنگی بیمه های استان در نظر گرفته شده و هموطنانی که در این راه ها دچار حوادث ترافیکی می شوند با این شماره تماس حاصل نموده و برای تعیین و پرداخت خسارت با شرکت های بیمه استان هماهنگی لازم را انجام دهند ./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار