رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام؛

تامین امنیت زائران محور اصلی برنامه های پلیس در اربعین است

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام گفت : هفت ایستگاه پلیس در محورهای مواصلاتی استان ایلام و بیش از ۱۱۲ گشت انتظامی شامل گشت های خودرویی و موتوری در مسیرهای منتهی به مرز مهران کار ارائه خدمات انتظامی به زائران را بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰ 09 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی محمدی بیان داشت : با تمهیدات پلیس پیشگیری استان ایلام با تاکید بر اینکه در صورت نیاز این گشت ها افزایش خواهند یافت، افزود: ۹ قرارگاه انتظامی ویژه اربعین در سطح استان، تقسیم بندی شهر مهران به پنج بلوک و استفاده از ۷۰ گشت انتظامی در سطح شهر مهران نیز از دیگر اقدامات انتظامی استان در راستای ارائه خدمات به زوار است.

وی افزود : کارکنان بکارگیری شده در ماموریت اربعین آموزش های لازم را در راستای ارائه خدمات انتظامی مطلوب به زائران را دیده اند و امیدواریم که بتوانیم خادمان خوبی برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

سرهنگ علی محمدی ادامه داد : ایجاد آرامش و آسایش برای زائران از اهداف اصلی برنامه های پلیس در اربعین است و گشت های انتظامی به صورت هدفمند و شبانه روزی در تمامی جاده‌ها و مسیرهای تردد زائران حسینی استقرار دارند.

وی یادآور شد : از همه زائران عزیز درخواست می شود تا در زمان اوج ازدحام جمعیت در مرز، ضمن رفع خستگی در استراحتگاه های پیش بینی شده در شهرستان های در مسیر منتهی به مرز مهران، نهایت همکاری را با خادمان خود در مجموعه انتظامی داشته باشند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار