امام جمعه ایلام؛

خادمی زوار اربعین حسینی افتخار بزرگ مردم استان ایلام و شهر مرزی مهران است

امام جمعه ایلام گفت : پذیرایی از زوار امام حسین(ع) کاری بسیار ارزشمند است، چرا که از مهمانان امام حسین(ع) پذیرایی می کنند.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴ 10 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار بیان داشت : امام حسین(ع) کشتی نجات بشریت از دریای مواج فتنه ها و باتلاق گمراهی است و این روزی و نعمتی بزرگی است که امروز مردم استان ایلام خادم زوار سید و سالار شهیدان(ع) باشند و باید شاکر این نعمت بزرگ باشیم.

 وی افزود : موکبداران جوانان و نوجوانان که با عشق به امام حسین(ع) در موکب حاضر می شوند را با معارف دینی و الهی بیشتر آشنا کنند و تلاش کنیم که با معرفت به امام حسین(ع) خادم زوار اربعین باشیم، روحانیون و اساتید قرآنی در طول سال جوانان و نوجوانان را با معرفت حسینی تربیت کنند و مراقب این نعمت بزرگ الهی باشند.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار با اشاره به اینکه موکبداران به نیابت از امام زمان(عج) از زوار امام حسین(ع) پذیرایی می کنند، افزود: بر این اساس موکبداران باید شایستگی این خادمی را در خود ایجاد کنند، با عاطفه و با محبت با زوار برخورد کرده و زمینه جذب زوار به

وی تاکید کرد :  خادمی زوار مدال افتخاری است که بر سینه مردم شهیدپرور ایلام می درخشد و این خادمی برای ما بسیار ارزشمند است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار