نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه دهلران با اصحاب رسانه؛

خبرنگاران رسالت خطیری به عهده دارند

فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت : خبرنگاران بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان رسالت خطیری به عهده دارند.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳ 10 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛علی مرغزاری در این نشست خبر با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت نام و یاد شهدا وبویژه شهید صارمی گفت:در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات زیادی انجام شده است و کارهایی هم در راستای محرومیت زدایی و عمرانی در حال انجام است که خبرنگاران انها را اطلاع رسانی می کنند. 

فرمانده سپاه ناحیه دهلران بیان داشت :دشمنان سعی دارند آنچه مطلوب خودشان است نشر دهند و کار خبرنگار در مقابل دشمنان سخت وحساس است و با درایت باید اطلاع رسانی درست انجام و در راستای روشنگری به افکار عمومی تلاش کنند. 

وی بر ضرورت نشر دقیق و بموقع اخبار تاکید کرد و افزود: نباید صحت وسقم یک خبر را فدای تسریع در انتشار آن کرد بلکه خبر باید دقیق و صحیح و متقن باشد. 

مرغزداری به نقش رسانه ها در روشنگری واطلاع رسانی درست به افکار عمومی تاکید و گفت: بسیج و سپاه در حوزه های مختلف عمرانی و محرومیت زدایی خدمات شایانی انجام داده واین روند ادامه دارد .

وی با اشاره به اینکه سپاه در کنار مسئولان در خدمت به مردم است؛ گفت : سپاه سالانه در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی و مذهبی وعمرانی و محرومیت زدایی تلاش می کند و این را از وظایف خود می دانیم .

وی تصریح کرد : در موضوعات فرهنگی سپاه رسالت خطیری بر دوش دارد و در این زمینه نیازمند حمایت اصحاب رسانه و فرهنگ سازی می باشد.

لازم به ذکر است در پایان این نشست از خبرنگاران فعال شهرستان تجلیل شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار