با این قیمت گوشت قرمز،حداقل کاری کنید مردم بتوانند مرغ بخرند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از گرانی قیمت مرغ در کشور گفت:با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز باید حداقل قیمت مرغ به کمتر از 7 هزار تومان در هر کیلو کاهش یابد تا مشکل خانوارها در زمینه تامین مواد پروتینی حل شود.
کد خبر: ۱۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۹ 09 March 2015
رحیم زارع در گفت و گو با خانه ملت با انتقاد از گرانی قیمت مرغ در کشور گفت: متاسفانه در زمینه تنظیم بازار برخی کالاهای خوراکی مانند مرغ عملکرد مناسبی نداریم بطور مثال قیمت مرغ هر ساله در چند مقطع بالا می رود.

نماینده مردم آباده، خرم بید و بوانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حالی قیمت مرغ در کشور گران می شود که ظرفیت های مطلوبی برای تولید گوشت مرغ وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: نکته این است از نوسان قیمت مرغ همیشه مردم و تولید کنندگان زیان می بینند.

زارع گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید بازار مرغ را مدیریت کند البته این به معنی ورود دستوری نیست بلکه باید به نوعی از تولیدکنندگان بیشتر حمایت و نهاده های دامی مورد نیاز را تامین کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: نکته دیگر اینکه مسئولان نهادهای ذی ربط دیگر نیز باید نظارت های موثر در زمینه کنترل بازارهای کالای اساسی مانند مرغ را انجام دهند و اجازه افزایش شدید قیمت بی ضابطه مرغ را ندهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در استان فارس در زمینه کسب مجوز برای تولید گوشت مرغ مشکلاتی وجود دارد که باید رسیدگی شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز باید حداقل قیمت مرغ تا حدود 7 هزار تومان کاهش یابد تا مشکل خانوارها در زمینه تامین مواد پروتینی حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار