جین پاتری:

حضور در ایران تجربه‌ای هیجان‌انگیز است

جین پاتری؛ ستاره تیم ملی والیبال فرانسه، با هیجان از حضور در رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا در یزد و بازی مقابل تماشاگران ایرانی سخن گفت.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰ 08 September 2024

مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا 2024 در یزد آغاز شده و تیم‌های قدرتمندی از سراسر قاره کهن در این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

این رویداد که با حضور بازیکنان سرشناسی از تیم‌های مختلف دنیا همراه است، جوی پرشور و پرهیجان را برای علاقه‌مندان به والیبال به ارمغان آورده است، جین پاتری؛ یکی از ستارگان جهانی این ورزش، به عنوان بازیکن تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی از کشور اندونزی در این مسابقات شرکت دارد.

پاتری در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها از خوشحالی خود برای حضور در ایران گفت و بیان کرد: هیجان‌زده‌ام که در کشوری که والیبال در آن اهمیت زیادی دارد، بازی می‌کنم.

وی همچنین تأکید کرد که بازی مقابل تماشاگران ایرانی برایش تجربه‌ای منحصر به‌فرد خواهد بود و اظهار داشت که هدف تیمش رسیدن به فینال مسابقات است.

این ستاره فرانسوی که به تازگی به تیم جاکارتا بهایانگ کارا پیوسته، در ادامه به چالش‌های جدیدی که این مسابقات برای او به همراه دارد، اشاره کرد و افزود: پس از بازی‌های المپیک، چنین رقابت‌هایی برای من چالش‌برانگیز است و من از این چالش‌ها لذت می‌برم.

پاتری همچنین از هواداران ایرانی خود تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که حضورشان در این رقابت‌ها انگیزه بیشتری برای او ایجاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار