انتقاد شديد کي روش از دبير سابق کميته اخلاق

کد خبر: ۱۱۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳ 27 October 2015
تابناک گیلان: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دبیر سابق کمیته اخلاق که اتهام‌های سنگینی به من زده است، یک شخصیت واهی دارد.

کارلوس کی‌روش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ افزود: تاکید می‌کنم مسئولیت حرف‌هایم با خود من است نه مترجم من، همانطور که می‌دانید دبیر سابق کمیته اخلاق اتهام های سنگین و جدی به شخصیت من وارد کرده است.
وی ادامه داد: اگر وی واقعا شخصیت مذهبی واقعی دارد درایام سوگواری امام حسین(ع) نباید چنین مسایلی را مطرح می‌کرد، اگر او واقعا شخصیت مذهبی دارد باید درک می‌کرد که این اتهام‌ها نباید به شخص من وارد می‌شد و او ثابت کرد شخصیت دروغین دارد که برخلاف مسایل و اعتقادات اسلامی و حتی مسیحیت اتهام می زند.
کی‌روش گفت: او در درجه دوم ثابت کرد که ترسو است که از کمیته اخلاق استعفاء کرده و وظیفه من نبود که ثابت کنم بی‌‌گناهم. او باید تخلفم را ثابت می‌کرد. او خودش را پشت رسانه‌ها پنهان کرده است. با پنهان کردن خودش پشت رسانه‌ها به من توهین کرد و شجاعت اینکه بتواند اتهام‌ها را ثابت کند ندارد. او این اتهام را به من زد که کی‌روش شخصیت ایران را خدشه‌دار کرده است.
کی روش افزود: من احترام می‌گذارم به ایام عزاداری امام حسین (ع) و بعد از آن می‌گویم چه افرادی در پشت پرده این حرف‌ها را مطرح کرده‌اند. من نه از او و نه از دادگاه‌های فیفا ترسی ندارم و فقط از خداوند می‌ترسم.
وی در مورد اینکه قصد شکایت و اقدام قانونی دارید گفت: در حال حاضر خیر.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار