برگزاری یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست

امام جمعه موقت ایلام گفت : شهدای مدافع حرم به برکت همین یادواره های شهدا در برابر دشمنان ایستادند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند برگزاری یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲ 20 September 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام وعد مرادبیگی  بیان داشت : دفاع مقدس، سرمایه بزرگی است گرچه دشمن به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ جهاد و ایثار است اما حفظ و حراست از این فرهنگ ارزشمند لازم است.

وی افزود : استان ایلام شهدای بزرگ و شاخصی در دفاع مقدس تقدیم آرمان های نظام اسلامی کرده، مردم این استان نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند که باید برجسته و به نسل جوان امروز معرفی شوند.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد : نقش علمای استان و شهدای روحانی از جمله آیت الله حیدری ایلامی به عنوان یک مجتهد بزرگ در دفاع از کیان اسلامی برجسته بوده که باید بیان شود.

وی تاکید  کرد: امروز هرچه داریم به برکت دفاع مقدس، ارزش های آن و خون شهدا و مجاهدت رزمندگان اسلام و جانبازان است.

حجت الاسلام وعد مرادبیگی یاد آور شد : حیات امت اسلامی نیاز به وحدت دارد و امامین انقلاب اسلامی همواره بر وحدت اسلامی تاکید کرده اند چرا که با تفرقه کشورهای اسلامی، نقشه های دشمن برای تفرقه افکنی میان امت های اسلامی به سرانجام می رسد و موجب انفعال کشورهای اسلامی در برابر جبهه استکبار می شود.

حجت الاسلام مرادبیگی تصریح کرد: جریان وحدت تحت رهبری ولی امر مسلمین در موضوع غزه خود را نشان داد و این وحدت موجب شکست دشمنان اسلامی خواهد بود، امروز مقاومت با وحدت در برابر رژیم صهیونیستی و حامیان آنان ایستاده و حراست از این وحدت، وظیفه آحاد امت اسلامی است.

وی افزود: امروز افتخار ما این است که انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و امروز با هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، داعیه دار وحدت جهان اسلام است و هیمنه آمریکای جنایتکار با این وحدت، شکسته شده است.

امام جمعه موقت ایلام تصریح کرد : اینکه کارگران چندماه حقوق نگیرند پذیرفتنی نیست، کسی که پیمانکار است باید قدرت پرداخت چند ماه حقوق کارگران و کارکنان را داشته باشد که متأسفانه این چنین نیست،کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هم مطالباتی دارند که با توجه به آغاز سال تحصیلی، پرداخت این مطالبات مورد توجه قرار گیرد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار