نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در گفت‌وگو با تابناک:

صهیونیست‌ها پس از شهادت سید مقاومت روزهای خوشی را نخواهند دید

گروه استان‌ها-نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها با شهادت سید حسن نصرالله قطعاً روزهای خوشی را در آینده نخواهند داشت و ترس و دلهره بر تک تک آنها چیره خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰ 29 September 2024

فضل الله رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت به ساحت حضرت بقیه الله الاعظم و پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران و مجاهدان جبهه مقاومت، شهادت شهید سیدحسن نصرالله مجاهد راه‌ خدا، در خصوص محکومیت جنایات صهیونیستی و شهادت ایشان، اظهار کرد: شهید سید حسن نصرالله یک فرد نیست، یک مکتب، یک راه، یک روش و یک بینش است و با شهادت و ترور ایشان یک مکتب خاموش نمی‌شود.
 
 وی افزود: قطعاً خون شهید سید حسن نصرالله سبب بیداری بیشتر امت اسلام و وحدت بین نیروهای جبهه مقاومت و مسلمین جهان خواهد شد.
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعاً خون شهید سید حسن نصرالله، این مجاهد راه خدا موجب تداوم راه مجاهدان جبهه مقاومت خواهد شد و اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها باید بدانند که با رفتن یا مهاجرت خونین شهید سید حسن نصرالله موجی از تنفر و انزجار علیه جبهه صهیونیست ایجاد می‌شود و وحدت بین نیروهای جبهه مقاومت و مبارزان علیه ظلم و ستم بیشتر خواهد شد.
 
رنجبر ادامه داد: ننگ و نفرین بر کسانی که اعلام می‌کنند ما طرفدار حقوق بشر هستیم سازمان بین‌المللی دفاع از حقوق بشر که نه تنها هیچ گونه دفاعی از حقوق بشر ندارد  و نه تنها هیچ گونه خیری برای بشریت ندارد، این روزها شاهد کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان و کسانی هستیم که جز مردم عادی هستند، این نشان می‌دهد صهیونیست‌ها هیچ باکی از کشتار بی‌رحمانه مردم ندارند و ننگ و نفرین بر مجامع به اصطلاح دفاع از حقوق بشر باد.
 
 وی عنوان کرد: اگر مسلمانان و کشورهای عربی یکی شوند قطعاً این جبهه متحد می‌تواند موجبات سرنگونی و از بین رفتن اسرائیل غاصب را به وجود آورد.
 
 رنجبر ادامه داد: من معتقدم خون شهید سلیمانی‌ها، خون شهید سید حسن نصرالله‌ها و خون شهید سردار نیلفروشان‌ها پاسدار جبهه اسلام، همه این‌ها موجب اتحاد مسلمانان و اتحاد بیشتر جبهه مقاومت و تنفر و انزجار بیشتر از صهیونیست‌ها خواهد شد و ترس و دلهره برای صهیونیست‌ها را فراهم خواهد کرد.
 
 وی در پایان خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها با شهادت سید حسن نصرالله قطعاً روزهای خوشی را در آینده نخواهند داشت و ترس و دلهره بر وجود تک تک آنها چیره خواهد شد، یقیناً پس از شهادت سید حسن نصرالله ترس صهیونیست‌ها از جبهه مقاومت بیشتر می‌شود و خواب خوش نخواهند داشت.
 
انتهای پیام/ع
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار